A Pizzaburger téma régóta foglalkoztatja az emberiséget, nem is olyan régen mi is írtunk róla, hogy egy kanadai lánc hamburger alapanyagokkal töltött pizzatáskákkal újított. Egy japán étteremnek azonban erre is volt válasza.
A Pizzaburger téma régóta foglalkoztatja az emberiséget, nem is olyan régen mi is írtunk róla, hogy egy kanadai lánc hamburger alapanyagokkal töltött pizzatáskákkal újított. Egy japán étteremnek azonban erre is volt válasza.
Mint utóbb kiderült, a Meki szürkemarhás promócióját nem a cég kreativitása hozta el nekünk, sokkal inkább a Vidékfejlesztési Minisztériumot kell dicsérnünk, amikor arról beszélünk, végre valami igazán különleges terméket sikerült felvenni a kínálatba. Ez persze nem von le a burger értékeiből, másrészről nem gyógyítja a hiányosságokat. A következő sorokból kiderül, megér-e 1590 forintot a jó magyar szürkemarha, vagy maradjunk inkább a jóval olcsóbb BigMac-nél.
A KFC új promóciója a Meki zászlóshajójának, a BigMac-nek kíván konkurenciát állítani, azonban ők finom de már-már túl domináns szósz helyett a csirkére helyezték a hangsúlyt, mely a lánctól szokatlanul nem csíp, inkább fűszeres.
Ha a burgerben középen is van buci, akkor az BigMac, akkor az Meki, akkor az semmiképpen sem KFC. Ebből a gondolatmenetből lett elege a csirkés láncnak, amikor megalkotta új promóciója főszereplőjét, a Főnököt.
A Ruby Tuesday augusztus második felétől igen impozáns feltéttel adott ki burgereket, az igazi különlegesség azonban nem itt keresendő, sokkal inkább a buciban. A szendvicsek alapja ugyanis fonott, bucira formázott perec.
Betyáros, mert magyaros, és betyáros a mennyiség is a Meki őszköszöntő promóciójában. Az előző, kissé lehangoló BBQ túladagolás után, ahogy az utóbbi pár évben lenni szokott, eljött az ideje, hogy a magyaros ízek kerüljenek előtérbe. Ezúttal azonban Retroburger helyett szürkemarhahúsos szendvicseket és a már megszokott snack-adagot kapjuk. Hej!
Pontosabban támadt, ugyanis kedd óta él a promóció, mely két újrázó Whoppert, és egy újrázó sültkrumplit tartalmaz. Gyakorlatilag egy az egyben megismétlik a három évvel ezelőtti California Heteket, csak ezúttal az Azték konyhát választották témának.
A legnagyobb lánc eléggé elkezdte nyomni következő promóváltását. Állítólag 'különleges meglepetésben lesz részünk', ám ennél többet még nem árultak el. Minden esetre készült egy meglehetősen passzív facebook event is a dolognak, megpróbálunk találgatni kicsit, aztán vagy bejön, vagy nem.
A KFC csirke egyedi íze mellett csípősségéről híres, így meglepő, hogy alig-alig csinálnak mexikói témájú promóciót, pedig általában aki az erőssel jóban van, az a közép-amerikai ország konyháját is kedveli. Hasonlóan gondolkodhatott a lánc Új-Zélandban, amikor kihozta legújabb időszakos termékeit.
Nem csak hazánkban ünnepel jubileumot a McDonald's idén, hanem Norvégiában is. Ott pont 30 éve vannak jelen, és ennek tiszteletére a magyar lánccal ellentétben egy valóban különleges burgerrel készültek.