A KFC csirke egyedi íze mellett csípősségéről híres, így meglepő, hogy alig-alig csinálnak mexikói témájú promóciót, pedig általában aki az erőssel jóban van, az a közép-amerikai ország konyháját is kedveli. Hasonlóan gondolkodhatott a lánc Új-Zélandban, amikor kihozta legújabb időszakos termékeit.
Melyek témája mindenki nagy meglepetésére Mexikó! Hazánkban elég sűrűn használt téma, így azt gondolná az ember hogy nem igazán tudnak újat mutatni nekünk, főleg a Burger King Nacho Whoppere után, de csalódást kell okoznom - hogy pozitívat vagy negatívat, azt mindenki döntse el maga.
A promóció három szendvicset tartalmaz, melyek balról jobbra Mexikói Zinger, A Mexikói és Mexikói Snack neveket kapták, ezzel utalva a méretekre is. Tartalom szempontjából nagyjából megegyeznek, de azért vannak különbségek.
A legnagyobb, A Mexikói csirkemell filét, tortilla csipszet, tejfölös szószt, sajtot, pirított hagymát, extra erős szószt és mexikói babsalátát (utóbbiban paprika és kukorica is van) tartalmaz.
A közepesben, azaz a Mexikói Zingerben az előbbihez hasonlóan tortilla csipsz és mexikói babsaláta, extra erős szósz, sajt és pirított hagyma is helyet kapott, ezen kívül jalapeño paprika és persze a jó öreg zinger hús található a burgerben.
A legkisebb szendvics csirkemellfilét, tortilla csipszet, sajtot, paradicsomkockákat, valamint salsa és tejfölös szószt kapott.
Szerintem ez egy nagyon jól összerakott portfólió, a két nagyobb szendvics eléggé hasonló, de mégis különbözik annyiban, hogy mindkettőt érdemes legyen kipróbálni, és bár a Mexikói Snack kevésbé érdekes, mégis különleges annyira, hogy az ember azt mondja, ezt ki kell próbálni.
Forrás: Brand Eating
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.