Nacho Whopper - Hamburguesa caliente de Burger King!

2013. március 14. - Feiertag Erik

Mexikói ízekkel burgereket csinálni mindig főnyeremény. A legtöbben szeretik, és nem is annyira elterjedt dolog, mint mondjuk a kínai éttermek, úgyhogy a többséget mindig be lehet rántani vele legalább egy kóstolásra. A receptben pedig van egy összetevő, amit ha jól adagolnak, minden mást elnyom, de mégis mexikói marad a dolog: Jalapeno paprika.

smallbk_mekico.jpg

Akkor most el is oszlatom a ködöt, a burger ugyanis nem ehetetlenül csípős. Viszont a jalapeno teszi a dolgát, hol jobban, hol kevésbé, minden esetre a szendvics végig csíp, hála a többi ilyen jellegű összetevőnek, vagyis a hagymának és a hot chili szósznak. Rajtuk kívül Chunky Salsa öntet, sajt, marhahúspogácsa, saláta, és a nacho chips van a burgerben, mindez a jó öreg szezámmagos buciban.

smallIMG_7435.JPG

Amitől én előzetesen tartottam kicsit, az a chips volt. Arra számítottam, hogy majd nem lehet érezni, úgy eltűnik a tömegben, ahogy az végül a sajttal történt, de nem, és bár nagyon visszafogottan, de mindenhol ott volt és hozzátett a szendvics ízéhez. A beharangozónál írtátok, hogy korábban is volt hasonló burger, ott a szószok megpuhították a chipset, ez most nincs így. Végig ropogtak, bár lehet, csak én estem neki túl korán a szendvicsnek, az "először krumplit" taktikát alkalmazóknál lehet átpuhul majd mire nekikezdenek.

smallIMG_7433.JPG

És ha már szóba kerültek a chips puhító szószok. A chilissel nem volt probléma, mindig ott volt, és jó íze is volt, a Salsa azonban sokszor csak megbújt a háttérben. Ennél is nagyobb probléma azonban, hogy amikor 'előtérbe került', inkább éreztem olasznak a kaját, mint mexikóinak. Valahogy túl paradicsomos íze van, és a helyett, hogy izzadt, szombrérós emberek közé csöppentem volna, a mamma pakolta ősi recept szerint készült húsgombócait a tányéromra.

smallIMG_7434.JPG

Őszintén szólva nekem már kicsit hiányzott, hogy valaki mexikói menüvel rukkoljon elő. Nem mondom hogy csalódtam, de Mexikói Medve Kedvencével szerintem jobban jártunk volna, még úgy is, hogy működött a Nacho Whopper különlegessége. Ha a Salsa szósz végig rontotta volna a levegőt, akkor nem érne többet 3,5-4 pontnál, de hogy csak egy-két falatnál zavart be, nekem megér egy 4,5/5-öt. Érdemes kipróbálni, jól összerakott szendvicsről van szó, viszont üdítővel kérjétek, mert csípős.

smallIMG_7432.JPG

Fű alatt még megjegyezném, hogy "ha rendelkeztek érvényes diákigazolvánnyal," a Mammutba érdemes menni, mert a "szendvics áron menüt diákigazolvánnyal" akció a promóciós termékekre is igaz. Természetesen, ahogy az lenni szokott, "más kedvezményekkel nem összevonható."

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr906306294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása