Beef&Bacon Quesadilla

2024. szeptember 27. - Feiertag Erik

Szeptember elején nem csak a szokásos havi akciókkal, de teljes étlapmegújítással is készült a Don Pepe, melynek részeként quesadillák is elérhetővé váltak. Új kategória lévén erre voltam a legkíváncsibb, úgyhogy egy marhahúsos variánst be is próbáltam!

20240906_134215.jpg

Az újdonság három ízben érhető el: a csirkés-chorizós, a vegetáriánusnak is mondható Cheeselover és amit én is kóstoltam, a Beef&Bacon. Utóbbiba sajtkrém, jalapeno, vörösbab, kukorica, bacon, kaliforniai paprika, taco fűszer, darált marha, enchilada fűszer, cheddar és guacamole szószok, valamint mozzarella kerül. 2990 forintért vesztegetik, így a pizzáknál valamivel olcsóbb, viszont kevésbé laktató.

20240906_134246.jpg

Korrekt összeállítás lett a Beef&Bacon Quesadilla. A külsejére olvasztott sajt és a jalapeno szeletek kifejezetten tetszettek, adnak egy kis extrát a dolognak. A marhás-babos töltelék is kellemes, nagyjából erre az ízvilágra számítottam. Bacon helyett viszont ilyen nagyobb sonka darabok kerültek bele, fura látvány volt.

20240906_134332.jpg

Nem sok lehetősége van az embernek, ha mexikóit rendelne, szóval üdvözítő, hogy a Don Pepénél most már quesadilla is kapható. Az ízvilág is egész jó, szerintem akinek a mexikói jellegű, marhahússal készülő pizzák bejöttek korábban, azoknak ez is tetszeni fog.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr4318498026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása