Salmonissimo Pizza

2024. július 15. - Feiertag Erik

Júliusra a Don Pepe egy igazi nyárias, grillszezonba illő lazacos pizzát dobott össze zöldségekkel más menő feltétekkel, nyilván nem maradhatott el a kóstolás!

20240706_155615.jpg

A Salmonissimóra grillezett lazac mellett avokádókrém, füstölt mozzarella, gomba, cukkini, padlizsán, aszalt paradicsom és kaliforniai paprika kerül, ára pedig alapjáraton 4590 forint, de én a kisebb, 26 centis méretet választottam, ami 300 forinttal olcsóbb. Ez egy embernek teljesen jó méret, de nem útközben eszitek meg és el tudjátok tenni a maradékot, akkor a 32 centis nyilván jobban megéri. Én egyébként az egészet félbehajtottam, és úgy ettem mint egy szendvicset vag egy óriás tacót, ilyesmit azért a normál méretű kiadással nem annyira egyszerű kivitelezni, ebben a 26-os verzióban viszont sima ügy volt.

Picit féltem az avokádókrém alaptól, de a feltétek egészét tekintve kifejezetten jól működik. A Salmonissimo egy igazán remek, friss ízkavalkádot kínál, mely falatról falatra változik, attól függően, épp mire sikerül ráharapni. A lazac, a cukkini, a padlizsán, a gomba, és persze az aszalt paradicsom mind emelik az ízélményt, és kis túlzással minden harapáskor valami új ingerrel gazdagodunk.

Szóval a Salmonissimo kifejezetten ütős összeállítás lett, ami ráadásul jól illik ehhez a durván nyári időszakhoz is, úgyhogy ha nincs kedvetek begyújtani ebben az időben a tűzhelyet, erre érdemes lehet rárepülni a Don Pepe kínálatából.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr918446781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása