Sajt nélkül jobb lenne: Kecskesajtos Whopper

2013. május 14. - Feiertag Erik

Az utóbbi időben picit beritkultak a Burger King promóciók, 2 havonta van váltás, és talán e miatt nőttek az elvárásaink is. Ha már ilyen sokáig futtatnak valamit, az legyen jó, vagy legalább elfogadható. A múltkori Nachos Whopper még tudta hozni az előbbit, a kecskesajtos csodától viszont csak utóbbira futotta.

banner.jpg

Tovább
komment

Palatáblás Meki reklám

2013. május 11. - Feiertag Erik

A McDonald's érdekes reklámkampányba kezdett. Egy hatalmas palatáblát állítottak fel egyik éttermüknél, melynek naponta kétszer frissül a tartalma. Hogy hol? Jap Lengyelországban.

chalk-billboard-redrawn-twice-daily-highlights-freshness-mcdonalds-149383.jpeg

A kezdeményezés lényege egyszerű: a napi kétszeri váltás a Mekiben árult termékek frissességét jelképezi. A Varsói táblára Stefan Szwed-Stronzynski rajzol, graffiti művész voltától szokatlanul krétával, mondjuk festékszórókkal készült műveket nehéz lenne naponta többször leszedni.

Forrás: Foodiggity

komment

9 húsos burgerrel ünnepelnek Japánban

2013. május 06. - Feiertag Erik

Méghozzá DVD megjelenést. Legutóbb hasonló kezdeményezést a The Walking Deaddel kapcsolatban láthattunk, amikor is egy angol 'food truck' tulajdonos marhaagyból készült burgerekkel tisztelgett a népszerű sorozat második évadának megjelenése előtt. Esetünkben nincsen semmi extrém alapanyag, csak a megszokott sajtburger összetevők - azok viszont extrém mennyiségben.

lotteria.jpg

Tovább
komment

Amerika kedvenc bögréi és snackjei a McDonald'sben

2013. április 19. - Feiertag Erik

Nem rég írtunk a Burger King USA-béli tavaszi megújulásáról, és panaszkodtunk, itthon miért nincsenek ilyen egész pályás letámadások. Igéink meghallgattattak, és bár a Meki újdonságai nem érnek fel a fent említett dömpinggel, a nálunk megszokottnál így is jelentősen nagyobb hangvételű a dolog. Új promóció két marhahúsos burgerrel, bögrék a McMenü plusz mellé, és egy dögös snack doboz, hogy mindenki örüljön.

smallburgerek.jpg

Tovább
komment

10 éves a McReggeli Magyarországon!

2013. április 10. - Feiertag Erik

Bizony, bár a reggeli fontosságát senki sem vitatja, sokan mégis elhagyják, ezen kívánt változtatni a McDonald's, amikor a hazai piacon úttörőként 10 évvel ezelőtt bevezette a McReggelit. Az új termékcsoport sikerét azon kívül, hogy még nem kukázták, mi sem bizonyítja jobban, mint az eladott 50 millió reggeli és 3,5 millió kávé.

lobby.JPG

Tovább
komment
süti beállítások módosítása