A KFC sűrűn mutat újat, de ezek ennyitől még nem lesznek jók - ugye, Bigapita? Ezúttal azonban biztosra mentek: szokásos alapanyagokból felépítettek egy szokatlan terméket, a végeredmény pedig bár minimalista, de jó.
A KFC sűrűn mutat újat, de ezek ennyitől még nem lesznek jók - ugye, Bigapita? Ezúttal azonban biztosra mentek: szokásos alapanyagokból felépítettek egy szokatlan terméket, a végeredmény pedig bár minimalista, de jó.
Ha a promóciókat csoportosítani kellene, két nagy halmazt lehetne alkotni. Az egyikben ötletszerű burgerek lennének, mint a mostani kecskesajtos őrület a Burger Kingben, vagy Amerika Kedvencei a Mekiben. A másikban olyan termékek lennének, melyek valami marketinghadjárat részét képzik. Utóbbi nálunk általában Happy Meal mellé járó játékokban nyilvánul meg. Az USA-ban ez is másképp van.
Szeretjük az apró burgereket, gyorsan be lehet nyomni útközben, olcsóak és általában finomak. Viszont nem szeretjük azokat az apró burgereket, amikért promócióban nyomnak, mert a sok cucc miatt nem lehet gyorsan benyomni és bár általában ezek is finomak, drágák. Ennek fényében, ha két szóban kéne véleményt mondani a Boston BBQ-ról: Nem szeretem.
Nagyjából két hónap telt el a KFC legutóbbi promóciói, a Rocker szendvicsek óta, így itt volt már az ideje, hogy frissítsenek. Ez meg is történt, és nem is akárhogy. Vadi új, (amennyire én tudom) hazai gyorsétteremláncban még nem látott termék kerül be ma a kínálatba: Qurrito, azaz a KFC féle Quesadilla - Viva Mexico!
Biztosan ti is kerültetek már olyan helyzetbe, hogy valami kétkezi dologban ügyködtetek, de az egyiket lefoglalta egy Whopper. Ilyenkor sosem tudja az ember mit tévő legyen, tegye át a másik kezébe, de akkor ugyanaz a helyzet, tegye le, de akkor újra fel kell venni, nehéz ügy... Erre kínál most megoldást a WS teleshop Burger King!
Itt volt már az ideje, hogy a McDonald's is frissítse promóciós kínálatát, ahogyan szokta, egy újabb felvonással. Ezúttal visszatérnek a klasszikusabb kínálathoz, azaz egy csirkés és egy marhahúsos szendvics kerül 'rivaldafénybe.' Új snack nincs, de ezt már végül is megszokhattuk a második felvonásoktól.
Persze nem arra kell gondolni, hogy hirtelen fele annyian látogatják mint azelőtt. Sőt, az amerikaiaknak majd' fele volt márciusban McDonald's étteremben - ennek ellenére az eladások hanyatlanak, ami a feltörekvő Wendy's és Burger King mellett nem jó hír a vállalat számára.
A japán Lotteria hozott már nekünk pár érdekes koncepciót, elég csak a 9 húsos Evangeliont ünneplő darabra gondolnunk. Ezúttal sokkal lightosabb összeállítással jöttek ki hétfőn, a szendvicsben ugyanis húspogácsa helyett tészta van.
Kedd óta új kuponfüzet van érvényben a vezető gyorsétteremláncnál, melynek témája hazai zászlóshajójuk, a Big Mac. Ezen kívül (és ez tűnik a jobb ajánlatnak) diákigazolvánnyal érvényesíthető akciókat kezdett bevezetni a cég, melynek keretében maximum 1000 forintért egész tűrhető mennyiségű kaja jár.
Persze, nem a házi töltött dagadót kell elképzelni, sokkal inkább azt a fajta húspogácsát, melyhez mindenféle extra összetevőt adnak, ahogy az amerikai Burger King is tette tavasszal a Bacon Cheddar Stuffed Burgerrel. A Meki azonban a BK amerikaias összetevőit mexikóira cserélte, így lett ugyanaz, de mégis más az El Chili Con Carne.