Ha a promóciókat csoportosítani kellene, két nagy halmazt lehetne alkotni. Az egyikben ötletszerű burgerek lennének, mint a mostani kecskesajtos őrület a Burger Kingben, vagy Amerika Kedvencei a Mekiben. A másikban olyan termékek lennének, melyek valami marketinghadjárat részét képzik. Utóbbi nálunk általában Happy Meal mellé járó játékokban nyilvánul meg. Az USA-ban ez is másképp van.
A Red Robin (észak-amerikai étteremlánc) ezúttal az új Rozsomák (The Wolverine) filmet promózzák egy szendviccsel, mely stílusosan a Berserker (nem igazán fordítható, dühödt, vad harcos, de ti is belátjátok hogy nem hangzik olyan jól mint az eredeti) nevet kapta. A burger marhahús alapú, aioli, uborka, paradicsom, saláta, sajt és Sriracha szósszal meglocsolt sült hagyma. Mindez briós szerű buciban, a tetején három karmolás nyommal, mintha Rozsomák kapott volna utána a konyhában. A szendvics ára 9.99$, ami körülbelül 2235 forint lenne.
Ezzel még nincs vége. Azon vendégek, akik megveszik 25$-ért a The Wolverine ajándékkártyát, ingyen jegyet kapnak a filmre, akik pedig a nyitóhétvégén mennek moziba 3$ kedvezményben részesülnek. Itthon szerintem még nem volt hasonló, pedig egy-egy népszerű film biztos megdobta volna az étterem látogatottságát, persze, egy ilyen akció inkább a forgalmazón múlik, mint a hazai gyorsétteremláncok hozzáállásán.
Forrás: Burger Business
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.