Sok apróság történt az elmúlt pár hétben, amik külön-külön nem értek volna meg egy írást, azonban mostanra összegyűlt pár dolog, és így egyben már kitesznek egy korrekt posztot.
Sok apróság történt az elmúlt pár hétben, amik külön-külön nem értek volna meg egy írást, azonban mostanra összegyűlt pár dolog, és így egyben már kitesznek egy korrekt posztot.
Facebookon már megsejtettem, hogy hamarosan promóváltás jön a Burger King-nél, bár akkor egy héttel későbbre vártam, mert a Brutál Futáshoz kapcsolódó nyereményjátékkal hoztam összefüggésbe a dolgot. De az sem baj hogy előbb jött, mert egy zseniális visszatérővel van dolgunk, meg persze a futóverseny kapcsán a cég által már elővetített Brutál Burgerről.
Százalékosan, a háztartási költségekből. Az USDA 2012-es adatok alapján összeállított egy rangsort, ami bár hiányos (Afrikából mondjuk érthetően kevesebb az adat), de a "fontosabb" országokat tartalmazza. Az adatok mutatnak pár érdekes tendenciát, ezen kívül pedig érdemes megjegyezni, hogy ezek csak az otthon fogyasztott ételek költségei, a fejlett országokban egészen más számok jönnének ki ha az éttermi étkezéseket is beleszámolnák.
A Burger King-nek mindig is jó érzéke volt a mexikói Whopperekhez. Pár éve a Mexikói Medve Kedvence egy zseniális termék volt panírozott csilis-babos-kukoricás pogácsával feldobva, tavaly pedig Nacho Whopper névadó különlegessége, a nacho chips volt ami év végi toplistámba emelte a burgert. Idén nyáron újra előkerült a Közép-amerikai ország ízvilága, azonban ez egy kicsit gyengébbre sikeredett. Hogy miért, azt megtudhatjátok a tovább után!
Az idei Pokemon filmmel (Diancie and the Cocoon of Destruction) összhangban, limitált ideig egy tematikus bolt nyílt Tokióban. Az augusztus végéig látogatható üzletben minden féle ajándéktárgy kapható, valamint az ennek részeként megnyitott Pikachu Cafe-ban a kis sárga állatkát alapul vevő ételeket fogyaszthatnak az érdeklődők.
Minap jött velem szembe a Buzz Feed két videója, melyek a McDonald's és a KFC világkörüli termékkínálatába engednek betekintést. Sajnos sok részletet nem árulnak el, de elég sok érdekes szendvicset és egyéb jellegű terméket felsorolnak, melyek már ránézésre is étvágygerjesztőek. A videókat a tovább mögött találjátok.
Tudjátok mi jobb mint egy töltött tortilla? Kettő. A KFC új, olcsó árfekvésű terméke alapból párban érkezik, így ilyen kijelentéseket senki sem fog tenni. De olyan jó-e, hogy örülünk a Double Feature kiadásnak, vagy fogjuk majd a fejünket, hogy a francba, van még egy? A tovább után kiderül!
Sokat. Nagyon sokat. Bár ebben nincs semmi meglepő, tekintve hogy ezek a vállalatok világszinten jelen vannak, így bevételeik sem egy-két országból érkeznek. Zsebben turkálós bulvár posztra fel!
Tegnap véget ért a Filé/Zinger promóció a KFC-ben, az étterem pedig szépen rálicitált az amúgy kicsit gyengébb összeállításra. A két közepes szendvicset egy óriás klasszikus, a tavaly nagy sikerrel bemutatkozott The BOSS burger visszatérése, a lánc legnagyobb állandó szendvicse, a Grander előtérbe helyezése, valamint egy új tortillás termékkategória időszakos bevezetése váltotta. Örülünk Vincent?
Emlékeztek még Stallone és Snipes Pusztító című filmjére? A nagy földrengést csak egyetlen étterem élte túl, mégpedig a Pizza Hut (az Egyesült Államokban ez Taco Bell volt, de ilyen apróságokra nem adunk). Hát, ahogy végül a nagy földrengés, úgy a hely felemelkedése is elmaradt, legalábbis hazánkban biztosan. De a jelenleg mindössze két helyen (Arena Plaza és Pólus Center) működő étterem nyereségesen működik, és időről-időre felkerül pár újdonság az étlapra, ami nem pizza, viszont gyorsan elkészül és ár/érték arányban is versenytársa lehet az elterjedtebb helyek hasonló jellegű termékeinek.
Ilyen termék a Gringo is, mely ugyan még nem került fel a klasszikusan vett lapozgatós étlapra, de már rendelhető, és az asztalokra kihelyezett egy oldalas ajánló arról is gondolkodik, hogy a vendégek meg is tegyék - köztük voltunk mi is.