Hazai Ízek 2.

2012. május 31. - Feiertag Erik

Szép lassan eltelt a május, mától már nem kell Retroburger és együgyű Magyaros Csirkeszendvics plakátokat figyelnünk a mekiben és a városban. Eljött a Rostélyos Burger és a Kolbászburger napja! Vagydinkább hónapja, mert persze nem csak ma kaphatóak. Hogy sajnos vagy szerencsére, az hamarosan kiderül.

hazai2.PNG

Rostélyos Burger: A két szendvics közül mondhatni az unalmasabb, bár hülyeség most ilyet állítani mert mindkettő kellően különleges, kellően furcsa. Ezúttal egy kiadós adag Hagymás Rostélyos szendvics konverziójával próbálkoznak, így első blikkre egész jól. Mustár és sült hagyma, (szerintem) disznóhús, és egy röszti, legalábbis a kép alapján nagyon annak tűnik. Semmi kifogásom az évi két Rösztiburger etap ellen, főleg úgy, ha nem teljesen egyformák és finomak. Az előbbi úgy tűnik teljesült, utóbbiról valószínűleg hétfőn olvashattok, de szerintem nem lesz vele különösebb probléma.

Kolbászburger: Amikor megláttam a nevet, és a képet az első gondolatom valami ilyesmi volt: Mit szívtak ezek? Szerintem nem voltam ezzel egyedül, de javítsatok ki, ha tévedek. Ha eltekintünk attól, hogy ebben KOLBÁSZ van, akkor amúgy nem kínál sokat. A "húson" kívül csalamádé és mustár, ami azért nem sok. Reméljük az íz kiemelkedő lesz, és kolbászok elég stabilan fognak állni a helyükön, nem fognak kipotyogni az első harapástól.

Szerintem régen írtam ilyet, de a McDonald's ezt most jól összerakta. Mindkét szendvics különleges és ötletes, semmi ismétlés, minden új és egyedi. Többször kéne ilyet felmutatni, és akkor jobban szeretnénk sárga M-es ajtókon be-ki járkálni.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr256306413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása