Új-Zélandon még a pizzára is kiwi kerül?

2024. február 21. - Feiertag Erik

Jó kérdés, viszont a Don Pepénél ezzel igyekeztek különlegessé tenni február hónap extra pizzáját, mely hússal vagy hús nélkül is kérhető. Nem volt kérdés, hogy ilyen extremitást nekem is meg kell kóstolnom!

20240202_165315-01.jpeg

Úgyhogy meg is tettem, és egész kellemes élményben volt részem. Mivel volt ilyen opció is, ezért a bacönnel készülő variánst választottam, amire céklás BBQ alap, gomba, brokkoli, cékla, kiwi, koktélparadicsom és mozzarella kerül még. A vegán változat csak abban különbözik, hogy nincs rajta szalonna, a sajt pedig állati eredetű összetevőktől mentes mozzarella. Még az áruk is megegyezik, ami 3890 forint.

Főként szerintem a BBQ alapnak köszönhetően, de elég édeskés ízvilággal rendelkezik, amire a némileg savanykás kiwi is rátesz egy lapáttal. Talán a brokkoli annyira ehhez nem passzol, a bacon sóssága viszont kifejezetten illik hozzá, és tök jó harmóniát alkotnak, viszont kerülhetett volna a pizzára picit több belőle. Nálam a gyümölcs nem lógott ki az összképből, szerintem aki jó kapcsolatot ápol a Hawaii feltétezéssel, az ennek is nyugodtan adhat egy esélyt.

Igazából nem agyaltam rajta, mire számítsak, szóval nem mondanám, hogy meglepetésként ért ez az ízélmény, de azért valahol mégis az volt, mert ki látott már kiwit pizzán? Február végéig most bárki aki a Don Pepétől rendel, és már csak a dolog bakancslistás hangulata okán is érdemes ráharapni, meg persze az érdekes, de kellemes ízvilág miatt.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr7418328443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása