Varázslat és tészta a Don Pepében!

2023. december 22. - Feiertag Erik

Mivel a decemberi újdonság a visszatérő Gyulai kolbászos menü, és annak a legfullosabb darabját már tavasszal kóstoltam, gondoltam nézek valamit az állandó étlapról, amire a sok újdonság közepette nem igen van időm általában. Így akadtam rá erre a néhány éve bevezetett szériára, a Magic & Pastára.

20231202_172415-01.jpeg

Ahogy a neve utal rá, tésztáról lesz szó, viszont a feltétezés egészen izgalmas: a Bellissimo Formaggio esetében, melyet kóstoltam, például panírozott-töltött camembert kerül szárított paradicsomos, olívás, baconös gnocchira. A töltelék lehet kolbászcsipsz, érlelt sonka vagy aszalt szilva, nekem utóbbi ragadta meg leginkább a fantáziám, úgyhogy amellett döntöttem. Egy adag ára 4290 forint, amivel Don Pepe drágább ételei közé tartozik.

20231202_172422-01.jpeg

A panírozott camembert kérge ropogós, belül viszont kellemesen krémes volt, az aszalt szilva pedig remekül illett hozzá. A gnocchival jó párost alkottak, hol a bacon, hol a szárított paradicsom, hol az olíva tette különlegessé a falatokat. Szóval ez is egy olyan étel, amit érdemes bepróbálni, ha a Don Pepétől rendeltek.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr8618279651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása