Amikor egy Krampusz menőbb Télapónál

2014. október 27. - Feiertag Erik

Mondhat bárki bármit, a Burger King nagyot robbantott annak idején az Angus hús bevezetésével és az Angus XT-vel, aztán még nagyobbat amikor kiderült, hogy a termékvonal az állandó kínálat részét fogja képezni. Azóta hagyománnyá vált a karácsonyi Santa Claus burger mely nem hozott szégyent a lánc prémium kategóriájára, és bár az idei tavaszi felhozatal, mely főként pár normál szendvics Angusos változata volt az én szívem nem dobogtatta meg különösebben, az egyik termék mindennapi menüre való felkerülését mindenképp jó dolognak tartom, hisz így már valóban egy termékkategóriáról beszélhetünk nem egy extrább szendvicsről.

DigitMenutabla_TeliAngus_2.jpg

Múlt héten pedig végre megérkezett egy újabb Angus húsos különlegesség a Krampusz személyében, mely nem csak a Burger King idei portfólióját tekintve, de összességében az egyik, ha nem a legjobb gyorséttermi hamburger lett.

WP_20141015_013 (Custom).jpg

Ezt a címet egyébként árazás terén is magának mondhatja, de erről majd kicsit később. A szendvics már ránézésre impozáns volt, főként a tüzes, bundázott paprikának köszönhetően, melyek egy 2011-es terméket, a Mississippi BBQ-t juttatták eszembe. Ezúttal kevésbé volt hangsúlyos ez az összetevő, de így is jótékony hatása volt a szendvicsre. Mellette Angus hús, saláta, Pepperjack sajt és borsos szósz teljesít szolgálatot.

WP_20141015_016 (Custom).jpg

A termék egyértelműen csípős, de messze nem egy erőművészről van szó. Van aki pont ezt szereti, a magam részéről jobban örültem volna ha kicsit erősebb, de így sem panaszkodhatok. Főleg hogy a borsos szósz ilyen remek lett, enyhén savanykás mégis borsos ízű keverék, magasan veri a konkurencia hasonló jellegű öntetét.

WP_20141015_020 (Custom).jpg

Az egyetlen dolog amivel kapcsolatban fenntartásaim voltak, az a rusztikus buci. Valahogy nekem még nem igazán volt szerencsém ezekkel az alternatív zsemlékkel. Több ciabattás szendvicset próbáltam de nem voltak az igaziak, év elején a McDonald's olcsósága pedig egyenesen borzasztó volt. Viszont az első falat után kellemesen csalódtam, úgyanis nem különbözik annyira a megszokott puha-szezámmagos alaptípustól mint azt hittem. A tetején lévő liszt inkább inkább zavaró mint jó, bár tény hogy szebbé teszi a terméket.

WP_20141015_021 (Custom).jpg

Összességében egy igen jól összerakott, kiegyensúlyozott szendviccsel van dolgunk. Nekem legutóbb Burger King-ben az Angry Whopper okozott ilyen íz-sokkot ami azért nem tegnap volt. Persze ízlések és pofonok, szerettem volna kicsit többet ebből a tüzes, bundázott paprikából, szerettem volna ha kicsit csípősebb, szerettem volna ha kicsit olcsóbb (1370 forintos szendvics ár alatt már menüket vesztegetnek) de ezzel együtt is az év egyik legjobb gyors burgere. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr146800591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása