Ennél nagyobb Whoppert ne rendelj, de tényleg!

2016. május 07. - Feiertag Erik

Körülbelül két hete kapható kísérleti jelleggel néhány Burger King étteremben az egyénileg összeállítható Whopper Nekem szendvics. Az 1420 forintos, kizárólag menüben kapható terméket saját szánk íze szerint variálhatjuk, eldönthetjük milyen szószok, zöldségek, miegymás kerüljön bele. Nem is kellett több, amint tudtunk, csináltunk egy Mega Meat Motherfucker Whopper szendvicset!

whopper_nekem_3_custom.jpg

Zöldség? Ugyan, minek! Egyedül néhány szelet uborkával könnyítettünk ezen a brutális hamburgeren. Természetesen nem maradhatott el a sajt és a bacon, illetve kértünk bele pirított hagymát és hagymakarikákat is, az öntet pedig BBQ és csili keveréke volt. Hm... Mintha valami kimaradt volna... Hát az 5 marhahúspogácsa, ami az árat is igen szépen megdobta: 3220 forintot fizettünk, még szerencse, hogy elfogadnak Erzsébet utalványt is.

whopper_nekem_custom.jpg

Bár tényleg ekkora lenne egy Big King! De a csomagolás a Mega Meat Motherfucker Whoppert rejti.

Nem igazán gondolkodtam előtte mit várok egy ilyen terméktől, így sikerült meglepnie a ténynek, hogy nem fért bele a szokásos Whopper dobozkába. Szerencsére egy adag papírba is becsomagolták a szendvicset, így nem esett szét míg az asztalhoz értem. Kibontás után a fenti látvány fogadott, ennyi húst egy burgerben én még nem láttam, illetve mégis, a Don Pepe King Size evőversenyének döntőjén, de az egész más kategória.

whopper_nekem_2_custom.jpg

Egyébként ennek a torzszülöttnek egyedüli pozitívuma, hogy jó fotókat lehet róla lőni. Sajnos ez a méret már közel haraphatatlan, ráadásul a hús mindent, tényleg mindent elnyom, és hát hogy is fogalmazzak... Nem túl ízletesek ezek a Whopper húspogácsák így kvázi magukban, maradjunk annyiban. 

whopper_nekem_1_custom.jpg

Ettől függetlenül én mindenkit csak bátorítani tudok, hogy legózzon annak a három étteremnek a pénztáránál, ahol kapható a Whopper Nekem. A rendelés amúgy egyelőre kicsit nehézkes, később talán felhasználják a pultnál található érintőképernyőket, ami elég sokat gyorsíthat majd a dolgon. Ha hozzánk hasonlóan sok húst akartok, szerintem háromnál húzzátok meg a határt, az még talán nem nyom el mindent, ugyanakkor több mint az általános Dupla Burger. Vagy irány a Meki, és építsetek Quattro Sajtos Mega McRoyal-t két Dupla Sajtosból, nekünk anno bevált.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr218692338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása