Brazer Twister Hongkong

2012. április 05. - Feiertag Erik

Az utóbbi időben nagyon rákaptam a kínai kajára, szerintem az egyik legjobb ár-érték aránnyal rendelkező "gyorsétteremhálózat". Éppen ezért, amikor megláttam ezt a Hongkongi Twistert, azt hittem, hogy ez bizony mindent verni fog, hogy ez lesz a széria legjobbja, de legalábbis felér majd az Athénhoz és Münchenhez.

Brazer twister hongkong.PNG

De sajnos megint csalódnom kellett, és egy kicsit úgy éreztem, mintha már ettem volna ilyet, és valószínűleg azért, mert nagyon hasonló a NewYork változathoz. A mézes BBQ helyett ezúttal mézes Hoi-sin szósz van, és ahogy ott is, itt is csak annyit lehetett belőle érezni, hogy ez bizony mézes, kicsit édes, és hogy nem valami domináns dolog, mondhatni elvész a többi összetevő közt.

Ha már szóba kerültek, nézzük, mik is a "többi összetevő". Természetesen grillcsirke, meg tortilla, a fent említett Hoi-sin szósz, saláta és bacon. Utóbbi okozott némi meglepetést, egyrészt azért, mert alig érződött, másrészt azért, mert amikor igen, akkor ropogós volt. Mérföldkó a KFC életében, vagy valami ilyesmi.

És bár ez nem volt benne a leírásban, de szerintem a tortilla nem volt szűz. Úgy értem, valamit belekevertek a tésztába, nem sima fehér volt, hanem egy picit sárgás vagy pirosas, épp hogy, de észre lehetett venni. Tudjátok, mint ahogy régen volt a paradicsomos tortilla a Twister Premiumnál. Talán mintha kicsit édesebb is lett volna a tészta, úgyhogy szerintem egy kis mézet kevertek a tésztába. Persze az is lehet, hogy csak én látok "rémeket", vagy sokáig állt a polcon, és átáztatta az öntet. De ez már örökre rejtély marad...

A Twister meglehetősen csípős, de azért annyira nem, hogy ne hevernénk ki pár perc alatt a megrázkódtatást. Matrica persze járt, és ezennel 'Achievement Unlocked', mert betelt a füzetkém.

Ahogy fentebb is leírtam, ez most nekem nem igazán jött be. Megint felejtősre sikeredett a dolog, és bár szerettem volna, ha valami változatosabb számot is adhatnék végre mint 5 vagy 3,5, de nem tudom jobbra értékelni mint a New Yorkot vagy Liverpoolt, nem megy, nem jobb náluk, maximum egy szinten van velük. Úgyhogy ismét egy 3,5/5. Ez most megint kihagyható, hacsak nem egy-két matrica hiányzik csupán, mert akkor érdemes belevágni, vagy inkább beleharapni.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr926306438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása