Az elmúlt időszakban, ha a McDonald's-ról írtunk, sokszor került elő, hogy csökkennek az eladások, és úgy általánosságban nem áll túl jól a vállalat. Ez azonban most változni látszik: nagyon úgy tűnik, hogy Easterbrook nem csak jött és látott, de győzni is fog.
Kép: jarviscity.com
Szerdán kerültek bejelentésre az étteremlánc harmadik negyedéves eredményei, melyek sok idő után pozitív elmozdulásról tanúskodnak: 0,9%-kal növekedtek a meglévő éttermek eladásai Amerikában. Két éves sikertelenséget sikerült megtörni ezzel, utoljára ugyanis 2013 3. negyedévében volt pozitív ez a szám.
Az idén kinevezett vezérigazgató, Steve Easterbrook szerint azonban a legfontosabb változás, hogy jobb éttermeik vannak, mint tavaly. Az drive-thru ablakok kiszolgálási sebessége és pontossága sokat javult, ami azért fontos, mert ezek a rendelések teszik ki a cég bevételének 70%-át.
Nemzetközi szinten 4%-kal nőttek az eladások. Ezt több régióra osztják fel, a legerősebb a többek közt Kínát, Lengyelországot, Oroszországot, Svájcot és Spanyolországot tömörítő egység volt 8,9%-os növekedéssel.
Mindazonáltal Easterbrook óvatosan fogalmaz: "Még mindig korai fázisában vagyunk a vállalat megújításának, melynek végére azt reméljük, egy modern, innovatív hamburger lánc válhat a McDonald's-ból."

Amerikán kívül jól mennek az időszakos prémium hamburgerek is
2016-ban a vállalat az olcsóbb termékpaletta bővítésére és átformálására fog koncentrálni, noha a legerősebb Amerikán kívüli piacokon sokat segítettek a drága prémium hamburgerek, mint a hazánkban jelenleg futó Magyar Hetek libahúst- és májat tartalmazó burgerei.
via BurgerBusiness
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.