Mexikói Csirkeburger

2012. augusztus 08. - Feiertag Erik

Ha csirke, akkor KFC, vagy az a bizonyos három betűs szendvics, Csirke Bacon Hagyma, vagyis CBH. Én így látom a dolgot, és biztosan nem vagyok egyedül, amikor azt mondom, hogy a marhahúspogácsa jó, mert az adja burger feelinget, de a csirkehúspogácsa értelmetlen, és idétlen. Mint a mirelit sajttal töltött pulykamelltallérok ropogós panírban, tudjátok, íz a köbön, csak hát a 0 összes hatványa 0 marad.

Na de azért annyira nem szörnyűek ezek a csirkehúspogácsák, pozitívum mondjuk hogy puha és omlós. De akkor sem értem, hogy ha normál szendvicsekbe is használnak grillezett csirkét, akkor ebbe miért nem azt tettek. Az igazi húsnak jelentősen jobb íze van mint az ilyennek.

De ennyit a panaszkodásról, legalábbis ami a húst illeti. Rajta kívül egyébként saláta, jalapeno paprika, színes paprika (szerintem nem kaliforniai, azt észrevettem volna, merthogy nem szeretem), hagyma, majonéz, fűszeres sajt és egy piros szósz. A csípősségről csak annyit, hogy egy jalapeno ki volt esve a burgerből, úgyhogy gondoltam bepróbálom magában, mostanában úgyse nagyon csíptek a csípős szendvicsek. Hiba volt, mert ez magában naggyon brutális. Az, hogy "majdnem megfulladtam" kicsit túlzás, de nem jár messze az igazságtól. A burgerben nem ilyen gyilkos, a többi összetevő kicsit csökkenti az erejét, így pont jó, ezen a téren nem lehet belekötni. Jók a hozzávalók, ahogy a mennyiségük is. Aki nagyon nem bírja a csípőset annak javallott menüben kérni az üdítő meg a krumpli miatt, amúgy simán lenyomható magában is.

Viszont korántsem tökéletes a dolog, már ami az összeépítést illeti. A probléma ott van, hogy egy "kis sugarú" buciba belepakoltak egy Whopper méretűt is kitöltő mennyiséget. A szendvics olyan magas volt, hogy alig tudtam beleharapni, össze kellett nyomnom, amitől szószos lett a kezem, a saláta meg a paprika meg igazából minden potyogott, és végül a fél szendvicset a dobozból ettem meg. Adhatnának hozzá villát meg tálat, vagy akkor már árulhatnák "Mexikói Csirkesaláta" néven is. Jobban jártunk volna.

A szendvics, aminél a belső értékek számítanak. Az elmélet. A megvalósítást jobb távolabbról szemlélni, ha más nem a pénztárcánk örülni fog neki. Jó összetevők viszonylag jó mennyiségben adagolva, felhőkarcoló-szendvicset alkotva ami meglehetősen nehezen fogyasztható evőeszköz nélkül. 3,5/5-öt viszont megér, meg egy próbát is, ha nincs a közelben más.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr876306385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása