Trattoria: New York Siciliano

2011. augusztus 08. - Feiertag Erik

 Pár napja láttam meg az új akciót az egyik BK-ben, még az előző ajánlat egyik szendvicsét akartam újra megízlelni, de már nem volt lehetőségem rá. Egy kicsit bosszús voltam miatta, de a plakát a kockás terítővel meg a két, vagy inkább egy szép burgerrel rögtön feledtette rosszkedvem. Aztán, rendeltem egy New York Siciliano-t.

Nagy betűkkel hirdetik a ciabattát, teljes kiőrlésű akármiből, meg minden felhasználásával. Ennek örülni kellene, mert eléggé más mint a buci amit amúgy használnak, és amíg meg nem kóstoljuk, addig örülünk is, bár igazán nincs ok panaszra, csak nem árt itallal kérni a szendvicset. Amikor kinyitottam a dobozt, rögtön feltűnt a változás, már csak azért is, mert ciabattának kissé domború, szögletes alakja van, bár ez a képről is látszik. Viszont, ami meglepett az az, hogy ez az új buci kicsi. A tartalom jó, méretes, de a buci kicsi, kilógott a hús meg minden, ami jól nézett ki, de evéskor nem volt túl jó érzés amikor össze vissza kente a kezem. A másik hátrány, nem is annyira hátrány, végülis én kértem rosszul, mert nem menüben, hanem magában kértem a szendvicset, szóval az a lényeg, hogy tömörebb kicsit a sima bucinál, és mintha szárazabb is lenne, a végén elég nehezen nyeltem.

A burger tartalma egyébként egész jó, és nem a sima-whopper-két-extra-szósszal receptet követi, bár nem sokban tér el, ez a sima-whopper-két-extra-szósszal-és-új-sajttal recept, meg persze, a ciabattát is ide lehetne venni, aminek végre sikerült az agyamba vésni a nevét. Marhahús, paradicsom, hagyma, saláta, eddig minden a régi, most jönnek az újdonságok, a fehér szósz, amit egyáltalán nem éreztem, és itthon meglepetten vettem észre, hogy ilyen is volt benne. Ezen kívül volt egy másik szósz is, piros színű, nekem mindig a pizza paradicsommártása jutott róla eszembe, nem kizárt, hogy a sajtfalatok mellé reklámozott szárítottparadicsomszósz került a szendvicsbe is. Ja, és még valami, a sajt, ami szépen meg volt olvasztva, olyan volt, mint a Rösztiburgerben, ragadt, és tapadt, és elég tömör volt, ez is hozzájárulhatott a vége felé előjött nyelési nehézségekhez.

Azt hiszem, a BurgerKing ezzel az akcióval jobban betalált, mint a CSÍPŐS!-sel. A szendvicsek többé-kevésbé beváltják a hozzájuk fűzött reményeket, külsőre igazi amerikai olasz hangulatot árasztanak magukból, és ízben sem állnak messze Itáliától. Az egyetlen dolog ami zavart, hogy a fehér szósz egyáltalán nem érződött, a sajt, meg a másik öntet eléggé elnyomta sajna, pedig a zöldségek is eléggé érződtek ahhoz, hogy hozzátegyenek az "élményhez". Ez szerintem egy 4,5/5 és bár hangulatban veri a Toszkánburgert, ízben sajnos nem képes erre, bár csak egy fél hajszál választja el őket egymástól. Azt is mondhatnám, ugyanúgy ízlettek, de valahogy a new yorki kicsit kevesebb volt, talán túl sokat vártam tőle.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr726306545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása