Mediterrán hetek: Toszkánburger

2011. július 21. - Feiertag Erik

 Szeretem az olasz konyhát, a pizzát, mindenféle tésztát, ezért is vártam a Toszkánburgert, és bár a nagy várakozások vége általában kisebb-nagyobb csalódás, ezúttal ez elmaradt.

Amikor kinyitottam a dobozkát, a következő dolog jutott az eszembe: Ez tök kicsi. Igen, nos nem ez a legnagyobb burger amit valaha ettem, Whopper méreteket el lehet felejteni, bár e meki sosem volt a hatalmas keresztmetszetek királya, még a McRoyal is alig szélesebb, ha nem ugyanakkora buciból készül mint egy sajtburger.

De ezen hamar túltehetjük magunkat, például úgy, hogy harapunk egyet a szendvicsból. Zöldfűszeres buciból van, ami szerencsére nem viselkedik úgy, mint a BK piros tetejű változata, bár itt is tapad némi fűszer a kezünkre, de ezt a szalvétával még úgy ahogy el lehet tüntetni. Viszont ami érdekesebb, az belül van, igaz, az unalmasabb dolgok is pont ott vannak. McRoyal hús, meg egy kis saláta (ezt a beharangozóban nem írtam, nem látszott a képeken, bocs), paradicsom és hagyma, ennyi lenne a meglehetősen szokásos rész, bár McDonald's-nál a paradicsom nem alap egy ekkora állandó termékben. Jöjjön, ami érdekesebb benne, ruccola, parmezán sajt és pesto szósz.

Erről a szendvicsről el lehet mondani, hogy jól össze van rakva. A pesto enyhén savanykás íze mindig érződik, de nem annyira, hogy úgy érezzük, citromburgert eszünk, de mindig ott van, és finom. A ruccolát is érezni, de vele se estek túlzásba szerencsére, így még annak ellenére is ízlett a szendvics, hogy a fent említett fűszert nem szeretem. A parmezán egy elég érdekes sajt, nincs intenzív íze, még akkor sem ha magában esszük, mivel én még nem, vagy csak régen ettem ilyet, kihúztam a szendvicsből egy darabkát (mint a képen, kis szeletek vannak a burgerben, nagyon jól néz ki), hogy felelevenítsem emlékeimet. Sajnos nem igazán lehetett érezni az ízét egy-két falattól eltekintve, persze elég kemény sajtról van szó, lehet harapáskor odébb csúsztak a kis lapocskák.

A fűszeres tetejű bucit teljesen feleslegesnek tartom, semmi értelme nem volt. Az íze nem érződött, a kezem viszont tele lett kis zöld izékkel. Egy picit szebb tőle a szendvics, ez tény, de szerintem nem nyom annyit a latba. A paradicsom és a hús jó volt, mindkettő érződött, kellő mértékben. A saláta viszont teljesen eltűnt, belőle kevesebb került a szendvicsbe a ruccola miatt.

Összességében egy jó, nagyon jó prémium ajánlattal van dolgunk. Jó az íze, és az ára sem megy Retroburger féle magasságokba, a menü 1350 forint (ez a Katalánburgerre is vonatkozik), magában pedig 1000 forint alatt van, pontosan nem emlékszem sajnos. Részemről 5/5, végre egy mekis prémium ajánlat ami nem egy extra szószos McRoyal, ezt most végre kellő mértékben vértezték fel extrákkal, és végül nem estek a pénzügyek csapdájába.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr616306548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása