Jön a Grand Big Mac!

2014. szeptember 03. - Feiertag Erik

Még tavasz környékén kezdte meg a Big Mac szokásosnál is nagyobb nyomását a McDonald's, akkor írtam is egy "mire számíthatunk" bejegyzést sok-sok lehetőséget felvázolva. Végül csak olcsósított változatot kaptunk. Most viszont úgy tűnik, jöhet a nagyobb verzió!

01 (Custom).jpg

via JournalDuMarketing

Jókor voltam jó helyen. A gyorsétterem láncok általában vigyáznak, hogy a plakátok ne kerüljenek ki idő előtt, a Meki ezt most csúnyán benézte, ugyanis a Hungária körút és a Kőbányai út kereszteződésénél lévő egyik plakátra kikerült a vélhetően csütörtöktől induló akció főattrakciója, a Grand Big Mac. Sajnos fényképet nem tudtam készíteni mert kocsiból láttam és futólag. Szóval az is lehet, hogy mást hirdetett, az nagyon vicces lenne, vagy inkább mégsem. De a Grand Big Mac nevet ott olvastam, úgyhogy akkor mégis inkább véletlen kiszivárgás, mint Jennifer Lawrence meztelen fotói - jól sejtitek, ez a hasonlat pusztán kattintásgyűjtés céljával került az írásba.

A Big Mac nem rég vendégeskedett a blog hiánypótló rovatában, ahol klasszikus termékeket próbálunk ki. A szendvics erős közepes kategória, leginkább a mostanra elég sűrűn kiadott kuponokkal éri meg a pénzét. Ha bővebben olvasnál róla, katt ide!

Hogy egészen pontosan miről van szó, ahhoz sajnos rövid az eszem. Az interneten keresgélve két verziót találtam, bármelyik is érkezzen Magyarországra, rosszul már nem járhatunk:

 

 Big Mac-ek egész sora 

02.jpg

via NoGarlicNoOnions

Februárban a libanoni McDonald's egy egész Big Mac kollekcióval támadott. Volt kis változat emelet nélkül, természetesen ott volt a normál, és a dupla változat szintenként két-két, azaz összesen négy hússal. Reméljük itthon is erről lesz szó.

 

 Dobpergés: Nagyobb hús, több minden 

03.jpg

Szerintem a cím magáért beszél. Egyszerű méretnövelés, nagy valószínűséggel ez fog beköltözni a hazai éttermekbe.

A McDonald's általában csütörtökön szokta lecserélni futó promócióját, így a plakát megjelenése alapján holnap kiderül, van-e szükségem szemüvegre. Valószerűtlennek tartom, hogy egy ilyen hirdetés két-három héttel idő előtt kikerüljön. Bármi is legyen a vége, innentől ha valaha is lesz itthon Grand Big Mac, én megmondtam!

 

 Update: 

Bár általában csütörtökön indul az új akció, ez most szerdára csúszott, azaz a nagy premier előtti leleplezésem valójában csak egy jól időzített párosítás lett a starthoz. Oda se neki, inkább nézzük mi derül ki a Meki weblapjából!

grand.PNG

Grand Big Mac végül a második változat lett, azaz nagy hús, sok minden. Saláta, sajt, hagyma, uborka, két méretes marhahúspogácsa és a mindmáig rejtélyes Big Mac szósz kerül a szendvicsbe. Én ma szerintem teszek is egy próbát, írás pedig legkésőbb jövő héten várható.

curry.PNG

Nincs, vagy csak nagyon ritkán van promó csirkés variáns nélkül, ezúttal a McChickent tuningolták kicsit, ami végül is illeszkedik a turbózott Big Mac-hez. A Curry McChicken salátán, panírozott csirkén és (a kép alapján) uborkán kívül curry szószt kínál. Nem egy nagy was ist das, viszont szerintem az ára sem lesz az, így én egy budget kategóriás korrekt termékre számítok amiben nem lesz sok kivetni való.

krumpli.PNG

Snack téren nincs nagy újítás, visszatér a burgonyaspirál, mellette pedig ismét előtérbe kerül a rázós fűszerkeverék, ami a McRibbel került be a hazai kínálatba. Hogy van-e valami új fűszertípus, arról sajnos nincsenek információink.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr916659713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása