Remeknek ígérkező Zing Burger szörnyű névvel

2020. július 13. - Feiertag Erik

És egyébként a teljes marketing körítéstől kiver a víz. Mi ez a "békön", "szuperfúd" meg "#számörtájm" felirat? Jajj istenem jajj.

_avokadobacon.png

Persze lehet már én vagyok túl öreg az ilyen trendiségekhez, ugyanakkor ahogy a címben is írtam, a szendvics maga elég jónak tűnik. Pontos infónk nincs, de a kép alapján marhahúspogácsa, bacon, sajt, avokádó és coleslaw kerül bele.

_avokadobacon2.png

Sajnos nem saját fotó, de ami késik, nem múlik!

Így látatlanban simán kóstolásra érdemes lehet, szerintem én is ki fogom próbálni, ha Zing közelében járok. Ja, azt kifelejtettem, hogy a szendvics neve *hidegrázás* AVOKÁDÓ BÉKÖN. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr9916001974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása