Nagyjából három éve vásárolta fel a Burger King tulajdonosa, a Restaurant Brands International Kanada legnagyobb étteremláncát, a Tim Horton's nevű fánkozó-kávézó hálózatot. Idén újabb akvizícióra készülnek, így a vállalat által üzemeltetett vendéglátóipari brandek száma háromra növekedik.
Bár a hasonló nevű rajzfilm alapján a Popeyes-ről biztosan valami halakkal foglalkozó láncra asszociálnánk, valójában a nagyok közül leginkább a KFC-hez lehetne hasonlítani kínálatát: főként csirkehússal készült ételeket árulnak, illetve azért pár tengeri herkentyűnek is meg van a maga helye az étlapon. A 26 országban összesen mintegy 2600 étteremmel rendelkező céget 1,8 milliárd amerikai dollárért vásárolja fel a RBI.
A Tim Hortons felvásárlását nem követte terjeszkedési láz, azonban tavalyi év végi hírek alapján a lánc franchise társvállalatot hoz létre Nagy Britanniában, amit valószínűleg Európai országokban létesülő egységek nyitása követ majd. Vélhetően a Popeyes megvétele sem csak egy sor volt a bakancslistán, így a következő években újabb csirkés helyek létesülhetnek az öreg kontinensen és a világ más részein.
via Food Beast
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.