Cortesi

2011. október 14. - Feiertag Erik

 Még egy szokatlan post, ezúttal pékségről lesz szó, de nem sütemény fronton, sokkal inkább szendvics téren. Én csak egy pékséget ismerek, ahol szép, friss szendvicsek is vannak (látom a szóismétlést), az pedig a Cortesi, eléggé elterjedt, a honlapjukon megtalálható hogy merre vannak üzleteik.

Múlt héten a Mammut-ban láttam meg a kínálatot, és nem tudtam ellent mondani, vettem egy benga zsemlét (legalább másfél Whopper méretű), volt benne sajt, szalámi, paradicsom, saláta, meg vaj, azt hiszem ennyi, lehet, kicsit hiányosak már az emlékeim. Az viszont sajnos nagyon is beleégett a fejembe, hogy a tartalom nem töltötte ki a szendvicset, sőt, a szalámin és a vajon kívül mintha minden csak a látványt szolgálta volna. Most jut eszembe, volt benne paprika is. Szóval, a zöldségek ki voltak tolva a zsemle szélére, hogy olyan guszta legyen, hogy az ember ne tudjon ellenállni neki, picit átverésnek éreztem a dolgot, az egyik fele nagyon jó volt, a másik meg elment, vajas-szalámis szendvics, meg néha egy kis sajt.

Viszont láttam sokkal vékonyabb dolgokat is, ilyen kis buci szerű kiflik, melyek hasonló jóságokkal voltak megpakolva, viszont keskenységük végett nem tudom elképzelni, hogy például a saláta ne töltse ki az egészet. Ezek talán jobb vételt jelenthetnek, az a hatalmas zsömle úgy 580 forintba került, ezek szerintem valamivel olcsóbbak lehetnek, persze, ne gondoljatok fél árra, mert végül is, méretben se fele akkorák. Egy próbát szerintem megérnek, rosszul nem lesztek tőle.

Ami még jó volt, hogy hűtik a pultot, így a szendvicsek kellemesen hűvös, friss érzést keltenek, másrészről pedig, a zöldségek tényleg frissek maradnak, vagy legalábbis frissebbek. A saláta például fényévekre volt a sokszor sajnos megszokott gyorséttermes löttyedéstől.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr46306518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása