Hazai ízek: Betyárburger

2011. május 10. - Feiertag Erik

 A meki mostanában azt a trendet követi, hogy egy akción belül négy szendvicset forgalmaznak, kettő, két-két szendvicset tartalmazó időszakra bontva. Lényegében most is ez történt, csak most a Retroburger maradt, viszont a vasalt csirkés cuccot váltotta a Betyárburger, disznóhússal. Röff!

A beharangozót csak félig írtam én, a lényegi részét Amani1987-nek köszönjétek, akitől megtudtuk, hogy a szendvicsben majonézes tormás szósz, lila hagyma, káposztasaláta, kígyóuborka, borsos bacon és sertéshús van.

A borsos bacon nekem inkább valami vékonyan szelt sonkának tűnt, de lehet, hogy csak vastagon szelt bacon volt, de akármiről is van szó, jól tették, hogy belerakták. Mindig érezni lehetett, nem nyomta el a többi összetevő, ahogy sokszor a baconöket szokták sajnos.

A tormás szószt már egyszer felhasználták az MBH-hoz, ez a rész már ott is rendben volt, és itt sem volt vele baj, nekem ízlett, bár a végén, amikor a maradék nagyon egy helyre koncentrálódott, akkor már elég töménnyé vált ahhoz, hogy ne legyen jó íze. Ezt talán egyenletes elosztással, vagy sorrend módosítással lehetne kiküszöbölni. Vagy sehogy.

És ha már az újra felhasználásnál tartunk, akkor megemlíteném, hogy a bucit is láttuk már máshol, ha jól emlékszem a NewYork szendvics volt ilyenben. A méretével már akkor sem volt baj, erre most sem lehet panasz. Az egész burger jól össze lett rakva, jó arányokkal. Egy picit talán szárazabb volt a kelleténél, de szerintem így is fogyasztható ital nélkül.

Ezt most megint jól eltalálták a mekinél, bár a káposzta kicsit necces volt, nem biztos, hogy mindenkinek ízleni fog. A disznóhússal sem volt probléma, eddig sosem csalódtam benne, igaz, csak háromszor ettem malacos kaját a McDonaldsban. Nekem ez 5/5, viszont az 1000 forintos szendvicsár átlépését ez sem vígasztalja.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr786306571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása