X-tra Long Chili Cheese

2010. szeptember 08. - Feiertag Erik

Ma kipróbáltam a BK új promócióját, az X-tra Long Chili Cheese-t, melyet már tavaj is behoztak pár hétre. Az emlékek jók voltak, de nem az idő szépítette meg őket, sőt, még talán csorbultak is.

Azt hiszem, ebben a szendvicsben minden benne van, amire csak egy burgertől elvár az ember. Nagy, sok hús, csípősség, és sajt. Talán csak a bacon és a BBQ szósz hiányzik, de még ezek nélkül is egy tökéletes darabbal van dolgunk. Ráadásul a viszonylag kevés összetevő (hosszúkás zsemlében három hús, sajt, csípős (jalapeno) paprika, és sajtszósz) miatt nem tud igazán szétesni, úgyhogy még küllemre is szép, mit szép, csodálatos. Ez a jelenség megfigyelhető egyébként a Dupla Sajtos McRoyalnál is.

A burger csípőssége elviselhető, én nem menüben ettem de nem volt semmi baj vele. Persze utána az első újságosnál vettem egy 130 forintos "egy húzásra" cocát, mert egyrészt még csípett, másrészt szomjas voltam. Én nem éreztem száraznak, ital nélkül sem lehet megfulladni tőle, de azért érdemes lehet menüben kérnie annak, aki nagyon nem bírja a csípőset.

Erre én 5/5-öt adok, nem engedek egy szemet sem. Úgyhogy egyelőre a BurgerKing vezeti ezt az őszi dömpinget, de ezen még a meki változtathat még a Gourmettel. Majd szerdától élesedik a verseny, addig is élvezzétek az X-tra longot (Elméletileg California Whoppert is lehet még kapni, csak szólok, ha valaki marhahúsos különlegességet akar, de nem szereti a csípőset).

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr366306648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása