Grill Steakhouse és Születésnapi válogatás CD

2011. november 05. - Feiertag Erik

Itt már korábban hallhattatok arról, hogy a BurgerKing állandósította a Grill Steakhouse szendvicset, és bár prémiumként én nem szerettem annyira (bár így utólag nem tudom miért nem; biztosan kikaptam egy elrontott egyedet), állandósítva viszont mindenképp megéri a pénzét.

Az egyetlen negatívum amit fel tudok hozni most vele kapcsolatban, az pont az egyik legnagyobb előnye. A pirított hagymadarabok könnyedén egy helyre koncentrálódnak, és ekkor olyan érzés lehet enni, mintha Kellog's Kornflakes-t rágcsálnánk. Nem rég kóstoltam újra, és eléggé zavart, de ettől eltekintve rendben van. Sült/pirított/rántott hagymával engem könnyen meg lehet venni.

A Steakhouse-ról azért volt szó, mert a BK nagyobb plakátokon hívja fel rá a figyelmet. November 5-től, remélem, nem fog véget érni soha.

Más újdonsággal is készült viszont a BK. Menü mellé 290 forintért megvásárolhatjuk a szülinapi válogatás CD-t, ami ugye a Rádió1-es játék keretében megszavazott top 10 dalt tartalmazza. Mivel a sajtós csomagban egy ilyen is helyet kapott, meg tudok említeni pár előadót, úgy mint Fluor Tomi, vagy SP... És máris elvettem mindenki kedvét a lemeztől, hahaha. Nyilván nem csak ők vannak rajta, a teljesség igénye nélkül: Sak Noel; Alexandra Stan; Da' Zoo; Wolf Kati; Janicsák Veca; Alexis Jordan; Mike Posner.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr236306508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása