El Picante

2010. november 17. - Feiertag Erik

 Érdekelt milyen, de azért nem vártam sokat tőle, nem is gondolkodtam előtte milyen lehet. Aztán megkóstoltam, és kedvenc lett.

A McRoyal hús mindíg finom, a paradicsom, a saláta, a sajt és a salsa szósz pedig még rátett egy lapáttal. Már az első harapás is isteni volt, bár nem számítottam rá, hogy ennyire csípős lesz, de ennek ellenére is nagyon ízlett. A tejfölös-snidlinges szósz mintha ott se lett volna, na jó, azért néha érezni lehetett olyan helyen, ahova kevesebb salsa jutott, és hát erre se lehet panasz.

A buci teteje jól meg van fűszerezve, viszont ezt egyáltalán nem érződött, viszont annyi értelme azért volt, hogy miután megettem a burgert, mehettem rögtön kezetmosni, mert sehogy sem lehetett leszedni az ujjamra ragadt fűszert.

És ehez még hozzá jön, hogy egyáltalán nem száraz, jól siklik magában is, legfelljebb a csípősség miatt érdemes menüben rendelni, bár én nem tettem, és látjátok, ittvagyok (vagy valaki feltörte a blogot, és az én nevemben irogat).

Nekem simán 5/5 volt, igaz, hogy a salsa szósz kicsit domináns volt, de ez belefér szerintem. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr16306632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása