Mountain Burgers: Smoky Barbecue Mountain

2010. május 10. - Feiertag Erik

 És végre elérkezett a nap, amikor belekóstolhattam a BK új prémium szendvicseinek egyikébe. Azt viszont már nem vártam ennyire, hogy csalódjak benne.

Amikor megláttam a hírdetésben, hogy mi van a Smoky Barbecue Mountain-ben, rögtön beindult a nyáltermelésem, és azonnal meg akartam kóstolni. A kukoricadarás buciba zárt két marhahúst, sajtot és BBQ szószt rácsos krumplival überelték. Sajnos, ez utóbbiból sokat nem lehetett érezni, ugyanis a sajt íze nagyon erőteljes volt, hogy a két húst már ne is említsem.

Azonban ez még nem lenne ok a bukásra, hisz akár krumplival, akár a nélkül a BBQ a sajt és a marhahús elvihette volna a hátán a dolgot. Viszont az már nagyon sokban hozzájárult a negatív érzelmekhez, hogy baromi töményre sikerült. Körülbelül három harapás után már alig tudtam lenyelni a falatokat.

És a másik, ami csalódottá tesz. Nagyobb szájú embereknek ez a szendvics nem több az előbb említett harapás mennyiségnél. Igen, a méreteire célzok. Alig nagyobb egy sajtburgernél. Azt hittem, Grillezett Sajt Steakhouse méretű burgert fogok kapni, erre tessék.

A töménység miatt mindenképpen valami innivalóval megtámogatva érdemes fogyasztani. Ha számokkal kellene értékelnem, akkor ez csak 3/5 lenne. Mondjuk. Talán majd a többi Mountain Burger feledteti a Smoky rossz szereplését.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr446306680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása