Cézár saláta feltekerve, kicsit máshogy - Caesar Wrap

2020. december 17. - Feiertag Erik

Hónap elején már megírtam, hogy a Don Pepe erre a decemberre nem készült semmilyen időszakos különlegességgel, azonban az állandó étlapról is bőven van mit kóstolni, úgyhogy be is rendeltem egy Caesar Warpet, méghozzá a kacsahúsos verziót!

img_20201130_170839-01.jpeg

Igencsak ritka a gyorséttermek kínálatában a kacsa, aminek nyilvánvaló okai vannak, ugyanakkor mégis egy remek ízű állatról beszélünk, amit bűn lenne kihagyni, ha már a Don Pepénél bevállalták a használatát. Abban a Caesar Wrapban amit én kértem rostonsült kacsamellcsíkok és bacon csipsz volt, plusz szardellás sajtkrém, főtt tojás, jégsaláta, alma, koktélparadicsom, cézár öntet, mozzarella, valamint parmezán. 2280 forintért ez nem egy rossz ajánlat. Kacsa mellett egyébként camembert, tonhal, vagy sült csirkemell kérhető bele, tehát akár többször is érdemes lehet megkóstolni, mert tud újat mutatni.

img_20201130_170555-01.jpeg

És a kacsamelles kiadás alapján érdemes is lehet többször nekifutni, hiszen az ízvilág igencsak kellemes, a szószok miatt kissé édeskés, a kacsamell íze pedig szerintem bármiben zseniális lenne. A főtt tojást viszont nem értem, én kihagytam volna, bár én alapvetően nem igen szeretem a tojást semmiben, ami nem reggeli, vagy nem Fullos Angol Reggeli Pizza. Az édeskés öntetek jelenléte talán több is volt egyébként a kelleténél, aminek az arányán javíthatott volna a bacon csipsz és a szardellás sajtkrém, amik nem tűntek fel a tekercsemben sajnos, szóval ha voltak is benne, ezekből talán lehetne kicsit többet használni.

img_20201130_170738-01.jpeg

Összességében tehát kellemes tekercs a Caesar Wrap, melynek nagy erőssége a kacsahús, illetve az édeskés öntet, és a sok zöldség némi almával kiegészítve. Nekem bejött, később lehet, hogy kipróbálom más verzióját is, de olyan sok ínycsiklandó rendelni való van még a Don Pepében ami eddig kimaradt, hogy az biztos nem mostanában lesz.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr2316347540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása