Azt mondják a rossz reklám is reklám, hát itt valami ilyesmiről van szó. Vagyis inkább rossznak tűnő papírba csomagolt pozitív üzenet vagy mi, ugyanakkor azért ez mégis elég extrém megoldás.
Hiszen az étteremlánc új hirdetése gyakorlatilag egy Whopper penészedését, megrohadását tárja a szemünk elé nagyjából 45 másodpercbe sűrítve, de Amerikában vannak plakátok is.
Figyelemfelkeltő az biztos, én pl. tuti jobban megnézném, milyen őrült cég hirdeti magát romlott kajával. Egy csodálatos hamburgeren már lassan meg sem akad az ember szeme, én is sok ilyet töltök Instagramra, érdemes böngészni.
Na de mi értelme?
A hirdetés azt próbálja üzenni, hogy a Burger King hamburgerei kevés mesterséges összetevőt tartalmaznak, melyek sok videó tanúsága szerint meggátolhatják egy-egy szendvics penészedését, rohadását, és akár hetekkel később is majdnem ugyanúgy néz ki, mint új korában. Persze ettől még nem ehető, úgyhogy mindenki tegye le a két hete érlelt sajtburgerét.
Így romlanak meg a gyorséttermi burgerek.
Ennek ellenére továbbra sem vagyok biztos benne, hogy ez lenne a legmegfelelőbb irány, ugyanakkor kreatív és meghökkentő, így a célját némileg biztos eléri. Például ezt most én is megírom, más hirdetéseket viszont jellemzően nem.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.