Itthon nem igazán divat, ellenben külföldön már sok példát láthattunk filmes alapokra építkező időszakos termékekre. Elég csak a Pizza Hut Ninja teknősös akciójára, vagy a Quick Star Wars szendvicseire gondolni. Kínában most pedig eljött a Mérges Madarak ideje, hisz a McDonald's a Sony-val közösen a nem rég debütált animációs filmet népszerűsíti újdonságaival.
Az Angry Birds a finn Rovio Entertainment első mobiljátéka, mely 2009-es megjelenése után azonnal sokak kedvencévé vált, sikere pedig azóta is töretlen. A madarakkal bombázott disznók története rengeteg folytatást és tematikus epizódot élt meg, de nem maradtak el a plüssállatok, és más merchandise kiegészítők sem. A látszólag értelmetlen filmre mostanáig kellett várni, melynek a forgalmazó a McDonald's-on keresztül szeretne nagyobb lökést adni Kínában, mely mozibevételek szempontjából mostanra a világ egyik, ha nem a legfontosabb piaca lett az Egyesült Államok után.
Különböző menőnek titulált Angry Birds köretek mellett az igazi ász két színezett szendvics: az Angry Red Burger, és a Naughty Green Pork Burger. Előbbi piros zsemlével és két panírozott csirkehússal támad, míg utóbbi zöld bucival, hasonló színű szósszal, sertéshúspogácsával, tükörtojással és grillezett hagymával próbál szerencsét.
A termékek különleges csomagolást, az éttermek pedig ilyen rezignált madárszobrokat kapnak, őszintén szólva olyan ellenségesen néz, hogy szerintem lesz akinek ő veszi el a kedvét az egésztől.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.