A McDonald's nem áll túl jól az utóbbi időben, de szerencsére még idejében felismerték, hogy tenni kell valamit. Úgy tűnik megpróbálnak a múltból táplálkozni, és ismét a fiatalok felé fordulnak. Azonban ezúttal bohócos reklámok helyett YouTube sztárok közreműködésével szeretnének fiataloknak szóló csatornát létrehozni.
Gabriella Lindley és Oli White neve remélem mindenkinek ismerős. Csak vicceltem, én is most hallottam először róluk. Pedig majdnem 2,000,000 feliratkozójuk van jutbobon. Főként fiatalok körében népszerűek, ezért esett az angol McDonald's választása rájuk. A két vlogger egy heti műsort fog vezetni a Channel Us-on, az étteremlánc vadi új csatornáján, melyet a Drum nevű ügynökséggel közösen indítottak.
A műsor célja az lesz, hogy a hallgatókat ösztönözze céljaik 72 órán belüli megvalósítására. A helyi McDonald's marketinges szakembere, Alistair Macrow szerint ez úttörő megmozdulás a cég részéről. Az új terület és a fiatal YouTube tehetségekkel való együttműködés segíthet megszólítani a vállalat célcsoportját.
via The Guardian
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.