A SuperBowl reklámblokkjában mutatta be legújabb akcióját a legnagyobb gyorsétteremlánc, mellyel igyencsak visszafogott sikert értek el. Pedig ingyen kaját is osztogattak!
A YouGov BrandIndex tanulmánya szerint az akció bevezetése óta 5%-kal, 29%-ra nőtt azok aránya, akiknél beszélgetések során szóba került az étteremlánc. Hasonlóan kis mértékben, 36-ról 39%-ra nőtt azok száma, akik következő gyorséttermi étkezésük céljaként választanák a McDonald's-ot. Hogy a szándék milyen arányban teljesedett ki valós vásárlásban, azt a cég februári jelentéséig nem lehet tudni.
A növekedés persze még ilyen ütemben is jobb mint ha az ellenkezője történne. Más kérdés hogy 1.000.000 ingyen menü és egy igencsak drága SuperBowl reklámblokk felé támasztott elvárásoknak eleget tesz-e.
Érdekes számnak tűnik a 'Buzz' névre keresztelt mutató is. A -100 és +100 közé eső szám azt mutatja, hogyan viszonyulnak az emberek a márkához. A 0 környéke jelenti a közömbös véleményt, a McDonald's pedig épp itt tanyázik, habár a kampány előtti -1-es értéket február közepére sikerült +3-ra emelni. A képre kattintva a másik két statisztika grafikonját is megnézhetitek.
via Burger Business és BrandIndex
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.