Mi is hírt adtunk az amerikai Burger King évindító öt szendvicses promóciójáról, köztük a pulykahúsos burgerrel, ami azért nem egy mindennapi Whopper variáns. Úgy tűnik a dolog nem igazán jött be az étteremláncnak, mert stratégiai váltásra készül.
Bár világszinten 0.6%-os növekedést könyvelhet el a vállalat (főként az ázsiai-ausztráliai régió miatt), az Egyesült Államokban majd' ugyanekkora visszaesés történt a második negyedév során - igaz, így is jobb, mint az első 3%-os csökkenése. Daniel Schwarz (vezérigazgató) szerint a probléma gyökere a tömegesen megjelenő prémium burgerek sikertelenségében keresendő.
Se pulyka, se vegapogácsa nem volt elég a sikerhez
Idén tavasszal összesen kilenc új burger került be a kínálatba, és nem egy volt köztük olyan, ami elég különleges volt a sikerhez, amit mi is szívesen látnánk majd az étlapon. És hogy melyek voltak a legsikeresebb termékek? Például a Whopper Jr. (1.29$), a jeges limonádé (1$), és az 5$-os Mix&Match csomag, melynek keretében két szendvicset lehetett választani.
A vállalat jövőbeni receptje tehát egyszerű: kevesebb, de hatásosabb, így nem fogunk hatalmas burgerdömpingekről olvasni az év második felében, legalábbis az amerikai Burger Kinggel kapcsolatban. Hasonló felfogással igen nagy növekedést köszönhet a cég Ausztráliában, az ott Hungry Jack néven ismert étteremlánc leginkább filléres ajánlatokat promózott, melynek világszintű pozitív mérleg lett az eredménye.
Ezen kívül majdnem befejeződött az Egyesült Államokon kívüli éttermek franchise-ba való kiszervezése, már csak Spanyolországban vannak közvetlen a vállalat kezében lévő helyek, összesen 19 darab.
Forrás: Burger Business
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.