21 nyári BK kupon!

2012. július 09. - Feiertag Erik

Mostanság járt le a BurgerKing legutóbbi 12 darabos kuponfüzete, úgyhogy gondoltak egyet, és megfordítva a számot kiadtak egy újat! És ha már a számokról van szó: Még a legfalánkabbaknak szóló ajánlat sem emelkedik 1990 forint fölé, úgyhogy juhé!

2 azonos termék olcsóbban "kategória":

  • Nagy sültkrumpli (530)
  • Dupla sajtburger (1150)
  • Long Chicken (1250)
  • Bkool (700)
  • Jegeskávé (700)

Üröm az örömben, hogy néha azért kilóg a lóláb. Van például egy olyan, ahol két Röffencs burgert és egy nagy sültkrumplit vehetünk 890-ért. Viszont alapvetően 800-ért kapni két ugyanilyen szendvicset két kis burgonyával. Úgyhogy ez azért annyira nem nagy szám szerintem. Gondolom a nagy krumpli nagyobb mint két kicsi, de az ember úgysem a burgonyával akar jóllakni (én legalábbis csak azért szoktam menüzni mert jobban megéri mint a szenya + üdítő duó). Ugyanezen logikára épülve van Dupla Sajtburgeres ajánlat is, ez 1520 forintunkat fogja felemészteni.

Két szendvics + sültkrumpli + üdítő "kategória":

  • Whopper Junior és Rodeo (1290)
  • Chicken Nuggets burger és Rodeo (1290)
  • Whopper és Dupla Sajtburger (1490)
  • Dupla Whopper és Hot Chili Whopper (1900)

Másik bánatom, hogy a múltkori szinte tökéletes összeállítást (Rodeo szendvics + hagymakarikák + üdítő) levették a listáról. Van viszont hasonló, ami 8 hagymakarikát, innivalót, sültkrumplit, és egy Röffencs burgert tartalmaz 990-ért. Ez a húzás azért már tényleg disznóság volt.

Azért vannak itt olyan ajánlatok, amik az adott termék kipróbálására ösztönöznek. Ilyen a FishKing menü 990 forintért, és a 20 darab csirkefalat + 3 szósz 1550-ért. De ha jól akarunk lakni, és hűsölni is szeretnénk, akkor sem kell messzire menni, mert:

Fagyis "kategória":

  • AngusXT menü ajándék fagyival (1590)
  • Röffencs burger + Chicken Nuggets burger + 2 sültkrumpli + 2 fagyi (1150)
  • Whopper menü + Sajtburger + fagyi

Őszintén szólva ez az a pont, ahol teljesen összezavarodtam a tekintetben, hogy mit említettem, és mit nem. Szerintem a lényeges, különlegesebb kuponokról volt szó, de ha vettek rá egy pillantást, az beszédesebb ezer szónál, vagy többet mutat több száz képnél, nem vagyok otthon a közmondásokban. Ha ide kattintotok letölthetitek, vagy akár ki is nyomtathatjátok, csak rajtatok áll. Én ma ittam egy jegeskávét, és nem kaptam kuponfüzetet, igaz, tálcát sem kértem, e szerint valószínűleg megint a kaja alá kerülő papírra integrálták ( +1 pont környezetvédelem bónusz a BurgerKingnek).

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr826306394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása