BugerKing reggeli: Tojásos Baconos szendvics

2011. augusztus 25. - Feiertag Erik

 Ma elég korán kellett Budapestre mennem ahhoz, hogy kipróbálhassak egyet a BurgerKing reggeli ajánlatai közül. Nem valami nagy a lista, a plakáton csak ezt láttam, meg egy tekercset és palacsintát.

Ízben azt kell hogy mondjam, veri a McDonald"s reggelijét. A képpel ellentétben (szezámmagos buci), kukoricadarás buciban van egy szépen összehajtogatott omlett, pirított bacon szalonna, paradicsom, meg egy fehér szósz, ami véleményem szerint sima tejföl volt. Ízlett, minden érződött, egy jól összerakott burgerről van szó.

Ami viszont nem tetszett, az a hangulata. A Meki McMuffinjai nekem jobban tetszenek így reggelinek, szerintem különlegesebbek mint egy sima buci, amit amúgy elég sűrűn felhasználnak a prémium szendvicsekbe. Amin még lehetne javítani, hogy több féle snack kellene mellé. Úgy értem, itt csak sültkrumpli jár, míg a konkurensnél lehet kérni McBurit is, ami nekem nagy kedvencem egyébként. Ugyebár az ital lehet Lavazza kávé vagy gyümölcslé. Forró csokira nem emlékszem, de lehet, azt is választhatunk.

Egy laktató, jól csúszó szendviccsel volt dolgom, és még az íze is jó volt. Jobban megéri az árát a McDonald's-os reggeliknél, szerintem ezt válasszátok ha nem tudtok dönteni. Ja, és érdemes Go Large-ban kérni (diákigazolvánnyal ingyen van), mert amúgy kis adag sültkrumpli és innivaló jár. Nagymenüben kapjuk a normál adagot, ez kicsit vicces volt.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr786306542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása