Új szlogennel támad a McDonald's

2014. október 30. - Feiertag Erik

Rájár a rúd mostanság a legnagyobb gyorsétteremláncra. Oroszország folyamatosan záratja be üzleteiket, Kínában hatalmas húsbotrány robbant ki, eladásaik pedig 11 év után először csökkenő pályára álltak. A cég új korszakot szeretne indítani, jó példa erre, hogy nem rég menesztették az amerikai divízió vezetőjét, valamint az, hogy felfrissítik az "I'm lovin' it" szlogent.

1400x94534.jpg

Az új reklámszöveg és a hozzá tartozó kampány várhatóan január elsején indul útnak, melynek része lesz egy 60 másodperces szpot a Super Bowl alatt. Ez alatt a műsor alatt értékesítik a legdrágább hirdetési helyeket, aminek oka a hatalmas nézettség, így ideális időpont a teljes megújulás beharangozására.

A most használt szöveget 2008-ban vezette be a vállalat egy-két országtól eltekintve az egész világon, sikere és ismertsége a Coca-Cola "Always" szlogenével vetekszik. A The Wall Street Journal szerint az új szöveg hasonló lesz a mostanihoz, ám sokkal inkább a gyorsétteremmel szembeni ellenséges érzéseket próbálja tompítani:

Lovin' Beats Hatin'

Egy biztos, a dallam változni fog mert ez nem jön ki jól a mostanival. A cég szóvivője szerint partnereikkel karöltve keményen dolgoznak a reklámanyagokon. Jövőre kiderül meg lesz-e a munka gyümölcse, addig is ízlelgessük az új egysorost.

via Metro

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr386845529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása