Rájár a rúd mostanság a legnagyobb gyorsétteremláncra. Oroszország folyamatosan záratja be üzleteiket, Kínában hatalmas húsbotrány robbant ki, eladásaik pedig 11 év után először csökkenő pályára álltak. A cég új korszakot szeretne indítani, jó példa erre, hogy nem rég menesztették az amerikai divízió vezetőjét, valamint az, hogy felfrissítik az "I'm lovin' it" szlogent.
Az új reklámszöveg és a hozzá tartozó kampány várhatóan január elsején indul útnak, melynek része lesz egy 60 másodperces szpot a Super Bowl alatt. Ez alatt a műsor alatt értékesítik a legdrágább hirdetési helyeket, aminek oka a hatalmas nézettség, így ideális időpont a teljes megújulás beharangozására.
A most használt szöveget 2008-ban vezette be a vállalat egy-két országtól eltekintve az egész világon, sikere és ismertsége a Coca-Cola "Always" szlogenével vetekszik. A The Wall Street Journal szerint az új szöveg hasonló lesz a mostanihoz, ám sokkal inkább a gyorsétteremmel szembeni ellenséges érzéseket próbálja tompítani:
Lovin' Beats Hatin'
Egy biztos, a dallam változni fog mert ez nem jön ki jól a mostanival. A cég szóvivője szerint partnereikkel karöltve keményen dolgoznak a reklámanyagokon. Jövőre kiderül meg lesz-e a munka gyümölcse, addig is ízlelgessük az új egysorost.
via Metro
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.