Texas Chili csili nélkül

2013. április 25. - Feiertag Erik

A McDonald's végre megint megcsinálta. Normális, kb. Whopper méretű szendvics rendes tartalommal, és még az ígéreteket is betartja, persze, texashoz semmi köze, de a chili sugallta csípősség benne van, ha nem is fog lerohadni tőle a szánk.

smallburgerek.jpg

Sokszor éreztem magam mekiben a szendvics mérete miatt úgy, hogy átvernek, hogy ennyi pénzért több járna, de most ez elmaradt, bár a burger elég drága, és nem vagyok benne biztos, hogy megéri az árát, de mégsem éreztem azt hogy kisemmiztek, mert ezúttal méretes darabról van szó. A Whoppertől kicsit talán elmarad, de szerintem teljesen rendben van, a buci kicsit fonottkalács szerű, szezámmagos.

smallWP_20130422_003.jpg

És ha már szóba került a buci, nézzük mi van közte. Marhahúspogácsa ami a McRoyalban van, erőspaprikás ömlesztett sajt, saláta, paradicsom, és egy különleges szósz, ami paradicsomos majonzéz, Tabasco Pepper Jack és csípőspaprika szósz keveréke. A csípésért leginkább utóbbi felel, elég mérsékelten, úgyhogy szerintem az is bepróbálhatja, aki nem szereti annyira a csípőset, vagy csak barátkozik a dologgal. Én elviseltem volna, ha erősebb kicsit, de ha nem hát nem. Általában az ilyen jellegű szendvicseknél a menüben való fogyasztást szoktam javasolni hogy legyen mivel elnyomni az erőt de ezúttal nem szükséges.

smallWP_20130422_006 (1).jpg

Az enyhébb csípősség előnye, hogy így nem nyom el semmit, mindennek lehet érezni az ízét. Ott van rendesen a sajt, a hús és még a zöldségek is, volt olyan falat, ahol a paradicsomot éreztem leginkább. Régen ettem ilyen jó mekis burgert (mondjuk az M is jó volt csak semmilyen). A szósszal elég bőkezűen bánnak, amitől a vége felé nehéz lesz tisztán enni, másrészt viszont jobban csúszik a szendvics, még egy érv amellett, hogy magában ajánljam.

smallWP_20130422_009.jpg

Összességében egy jól eltalált, kicsit túlárazott burgerről van szó. Kipróbálásra erősen ajánlott, de nem mondanám hogy többször fogok rendelni ilyet, bár ennek a szendvicstől független okai is vannak (szerintem legutóbb két éve ettem Dupla Sajtos McRoyalt, úgyhogy ha nem lesz újdonság és Mekibe kötök ki az jön). Részemről ez most 5/5, még sok ilyen jól összerakott burgert kérünk a McDonald'stól!

smallWP_20130422_002.jpg

Végül, de nem utolsó sorban pedig essék néhány szó erről a Burgonyachipsről. Szerencsére nem azt a papírvékony csipszet kapjuk, amit zacskózva árulnak az áruházak, viszont sikerült átesni a ló túloldalára. Gyakorlatilag megint új formába költözött a steakburgonya, szerintem fele ilyen vastagnak kéne lennie, hogy kiérdemelje a nevét. Semmi fűszert nem kapott, sima burgonya és nincs is elsózva (bár ez étteremspecifikus dolog), úgyhogy nekem tetszett, a jobbik féle különleges krumplik közé sorolnám, annak ellenére, hogy a név megtévesztő. Ez a zöldfűszeres mártogató pedig utolsó sorban kap csak szót, mert sima majonéz valami zöld darabokkal, de előbbi annyira erőteljes, hogy csak azt érezni.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr376306280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása