Brazer Szendvics

2011. szeptember 05. - Feiertag Erik

 Grillezett húsos burger. Soha nem érdekeltek igazán, a képek alapján valahogy túl száraznak tűntek, meg volt egy rossz emlék is egy ilyen mekis szendviccsel, szüleim választották, otthon ettük meg, a második falat után alig bírtam nyelni. Örökre elvette a kedvem a hozzá hasonlóktól. Aztán jött a meghívás a sajtóetetésre, és megláttam mi az új termék. E miatt nem fogom kihagyni - gondoltam, és belementem a dologba. Szerencsére.

Mert a grillezett hús, legalábbis ez a KFC-s fajta az új hipermodern sütőkkel egyáltalán nem száraz. Pedig csirkemell, ami a legszárazabb része az állatnak, főtt húsként például nem árt bőséges, lédús körettel fogyasztani. Ezen egy kicsit meg is lepődtem, de azért számítottam rá, hogy nem követnek el akkora bakit, hogy a legújabb sztárszendvicsükkel mindenkit megfojtanak.

A ciabattában a grillezett Taravis csirkehúson kívül paradicsom, Cheddar sajt, egy fehér színű pikáns öntet, valamint saláta kerül. Utóbbit sajnos nem tudom részletezni, amíg nem olvastam el a tájékoztatót, addig azt hittem, sima jégsaláta van benne, amit amúgy mindenhez használni szoktak. A szendvics 474 kcal energiát tartalmaz, remélem van olyan akinek ez többet mond, mint nekem.

Ami rögtön feltűnt, hogy a hús keskeny. Ez igazából nem lenne baj, de először nem jól fogtam meg a szendvicset, oldalra döntve kissé széthajtottam hogy belenézzek, és a csirke oldalra csúszott. Elég fura helyzetbe kerültem, vagy akkorát harapok, hogy hús is kerül a számba, vagy minden második falat vegetáriánus lesz. Azért azt hozzá kell tennem, hogy a Grandernél annak idején sokkal rosszabb volt a helyzet, itt nincs az az erős BBQ szósz, melynek fogyasztása magában már szinte kellemetlen.

Végül sikeresen megoldottam a problémát, és nem kellett csalódnom az ezredes hagyatékában. Jól csúszik, gyakorlatilag ivás nélkül ettem meg az egészet, akár magában is jól fogyasztható az étel. Nekem kellően nagynak is bizonyult, széles és kissé hosszúkás a ciabatta, amit teljesen kitölt a tartalom. És ha a burger túl forrónak bizonyulna, időtöltés képp elolvashatjuk a dobozon lévő pár soros szöveget arról, hogy ez a Brazer Szendvics milyen gondos oda figyelésel készült NEKÜNK.

Ja, és majdnem elfelejtettem. Zseniális ötletnek tartom, hogy a szendvicset egy kis műanyag fogóban kapjuk, ez elég hülyén hangzik, de nem tudtam máshogy írni. Gyroshoz szoktak még ilyet adni, hogy az utcán nyugodtan megmarkolhassuk a pitát. Remélem értitek miről beszélek. Ennek hála nem kentem össze magam, igaz, a végén kicsit bénáztam mert a paradicsom egy része a szószon minden harapásnál egy kicsit hátrébb csúszott, amíg meg nem érkezett ebbe a műanyagba. Végül onnan kellett valahogyan kibányásznom. A kicsit tömörebb ciabatta átka, mielőtt a fogunk átszakítja a zsemlét, a tartalom kicsit hátrébb megy.

Az öntet is jó lett, enyhén csípős, ebben lehet benne a 11 fűszer azon része, amit a sütőben azzal a fűszerben-pácolós-technológiával nem tudtak a húsra tenni.

Véleményem szerint a KFC megint célba talált, és bár nekem nem 5 csillagos, a panírozott termékeik ugyanis jobban ízlettek, azért minden alkalommal el fogok gondolkodni azon, ilyet kérjek, vagy egy Grander menüt. 4,5/5, az apróbb hibák miatt nem kap maximális pontot. Bátran rendeljetek egyet ha betértek egy KFC-be, nem fogtok csalódni, de ne ugyanarra az ízre számítsatok, amit a rántott húsoknál már megszoktatok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr336306535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása