DPFC Piadina

2023. szeptember 15. - Feiertag Erik

Szeptemberben újabb nagy kedvenc tért vissza az étlapra, ami egyszerűségével és nagyszerűségével hódíthat magának sok-sok rendelőt, például engem is.

20230901_171230-01.jpeg

A DPFC széria sosem volt igazán túlgondolva, viszont az alapanyagok remekül működtek együtt egy lehengerlő ízélmény elérése érdekében. Ebbe a hónap végéig elérhető piadinába pikáns cornflakes bundában rántott csirkemell, rántott mozzarella rudak, ropogós hagymakarikák, kentucky szósz, cheddar sajtszósz, cheddar, bacon, ropogós jégsaláta, pikáns lilahagyma és zamatos paradicsom kerül, plusz jár mellé némi tejföl és pizzaszósz mártogatósként. Ez a kiadós adag 3790 forintért rendelhető, és nem hiszem hogy bárki éhen maradna utána.

20230901_171252-01.jpeg

Pontosan azt kaptam amit vártam, a quesadillaként félbehajtott, töltött pizza igazán remekül sikerült, egyedül a tojást vettem volna ki, de ez ízlés dolga, szerintem annyira nem illett bele. A többit viszont simán el tudnám képzelni akár a Don Pepe néhány hónapja bevezetett Pepedillasában is, szerintem lenne benne ráció.

20230901_171406-01.jpeg

Szóval ha nem eveznétek extremitások vizére, mégis bőséges elemózsiát szeretnétek vacsorára, akkor ez ismét remek választás.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr8018214411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása