Visszatért a Zing legolcsóbb burgere!

2022. szeptember 03. - Feiertag Erik

Ami ráadásul remek is, pedig nem tartalmaz semmi igazán különleges összetevőt, az ára pedig megfelelő igazolványokkal kifejezetten baráti!

zing_burger_back_to_school_diak_pedagogus_igazolvany_kedvezmeny_smashed_angus.jpg

A múltkori Balcsi Burger kicsit csalódás volt a Zing konyhájából, hiába volt sok érdekesség benne, valahogy semmi sem érződött igazán, mondjuk dupla hússal kértem, ami talán csökkentette a többi összetevő erejét, de ettől még összességében lehetett volna finomabb. Szóval ezek a normál vastag húsos szendvicsek nekem egyre kevésbé jönnek be a lánctól, viszont a szeptemberre visszatérő Back To School burger szerencsére ismét a lapított smashed pogácsákkal készül, ami szerintem a hálózat egyik túlzás hogy különlegessége, de a legtöbb helyen azért nem vagy csak ritkábban kérhetünk ilyesmit.

Az összetétel pedig szerintem szándékosan a Mekis Sajtburgert idézi, csak kicsit nagyobban,

és diák- vagy pedagógus igazolvánnyal elég baráti 990 forinttól. Smashed Angus hús a lelke, ami alá-fölé grillezett hagyma, amerikai sajt, mézes BBQ öntet, sárga mustár (én mondjuk még csak sárgát láttam) és uborka kerül. Tavaly kóstoltam de nem írtam róla, úgyhogy most visszatérve a bekezdés elejére, ízében is képes megidézni a Mekis klasszikust, de az ízek kicsit intenzívebbek annál, én mindenképp ajánlom kipróbálásra.

zing_burger_back_to_school_diak_pedagogus_igazolvany_kedvezmeny_smashed_angus_dupla.png

Wolton egyébként az oktatási kedvezmény úgy tűnik nem érvényesíthető, de szerintem teljes áron sem egy vészes valami: egy hússal 1490, kettővel 1990 forintért falhatjuk ezt a nem annyira nagy, de hangulatos szendvicset.

Sokat emlegettem fentebb mennyire szeretem ezt a smashed pogácsát, és mennyire kevés helyen kapható: tök jó lenne ha nem csak ilyen időszakos szendvicsekben lehetne kérni, hanem bármikor, mondjuk egy Guitar Herót ilyen hússal, és akkor akár nem kettővel hanem mindjárt néggyel!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr7117922945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása