Van olyan, hogy túl sok sajt? - Double Fondue Burger

2020. szeptember 04. - Feiertag Erik

Végre nem egy újabb Bacon King variáns érkezett a Burger King legújabb promóciójában, ráadásul egy egész érdekesnek ígérkező, igazán sajtos szendvics szériáról van szó, így én sem hagyhattam ki!

img_20200808_142848-01.jpeg

Ahogy általában szoktam, a marhahúsos variánst, a Double Fondue Burgert választottam az étlapról. Ez két marhahúspogácsával, négy szelet sajttal, salátával, paradicsommal, és sajtszósszal készül. Utóbbiból ráadásul a szendvics mellé is kapunk, amit ráönthetünk, vagy tunkolásra használhatjuk, én utóbbi mellett döntöttem, mert nem akartam nyakig sajtos lenni. Fontos megjegyezni, hogy ez nem csak menüben jár, legalábbis a Széna téri étteremben ezt mondták és ennek megfelelően is szolgáltak ki.

img_20200808_143145-01.jpeg

Nem mintha komoly szükség lenne még több sajtra, hiszen a tálkás öntet nélkül is exxxxxtra sajtos a szendvics. A húst azért szerencsére nem nyomja el teljes mértékben, így szerintem működik az összhatás, a fehér, svájcinak bélyegzett sajt egy kicsit erőteljesebb ízvilágot képvisel, a szósz pedig tippre cheddar, olyasmi, ami moziban jár a nachos mellé. Jó kombináció, nekem eléggé bejött. Viszont azon agyaltam közben, vajon milyen lenne egy kis baconnel? Tudom, uncsi már a sok Bacon King évek óta, de azért a bacon az bacon, és megnéznék egy Fondue Bacon King szendvicset.

img_20200808_142938-01.jpeg

img_20200808_143212-01.jpeg

Visszatérve az extra szószra: ugye a poszterek szerinti felhasználás az öntés lenne, de ehhez túl sűrű. A tálka pedig túl kicsi a tunkoláshoz, bár nem lehetetlen feladat. Szóval érdemes menüre menni, így eleve laktatóbb, a krumplival pedig jól el lehet tüntetni az öntetet. 

img_20200808_142923-01.jpeg

Összességében tetszett, de csak azoknak ajánlanám, akik bírják ha erőteljesen dominál a sajt ízvilága, mert sem a képek, sem a leírások nem viccelnek. A kérdésre pedig, amit a címben teszek fel, a Double Fondue Burger a válasz: egyértelműen van, és valahol itt lehet a határ, ami felett már túl sok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr516165320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása