Vegán Texmex Burrito?

2020. július 24. - Feiertag Erik

Azért a kérdőjel, mert wow, vegán burrito? Hát ilyet még nem ettem, úgyhogy gondoltam kipróbálom, hiszen elég jók a tapasztalataim a Don Pepe tekercseivel.

img_20200722_171027-01.jpeg

Nem csak húsmentessége terén próbál újítani a Vegán Texmex Burrito, hiszen rizs helyett quinoa kerül bele, ami nekem teljesen újdonság volt. Amíg nem néztem meg mi ez, addig azt hittem bulburról van szó, de egy ilyen tekercsbe mindegy is mi kerül ilyen téren, úgyis a szószok meg a többi összetevő fogja vinni a prímet. Az étel egyébként vegán tejföllel, vegán mozzarellával, quinoával, lilahagymával, fokhagymával, vörösbabbal, kukoricával, tricolor paprikával, jalapenóval, salsával, korianderrel, mexikói fűszerekkel és füstölt tofuval vagy hagymás szejtánnal vagy pikáns füstölt "kolbásszal" készül.

Én szejtánnal kóstoltam, a quinoa mellett ez volt hangsúlyosan jelen minden falatban, bár ezt inkább a látvány miatt tudom, az íze ugyanis eléggé háttérbe szorult a fűszerkeverék mellett. A lilahagyma, a bab és a többi mexikói hangulatú dolog viszont eléggé kevés volt benne, az arányok tehát az én tekercsemnél nem sikerültek a legjobban. Ez szakács- és rendelés függő lehet, másnak talán jobban kiérződtek ezek is. Jalapenóval viszont nem spóroltak, de nagyon koncentráltan kerültek a tekercsbe, így egy-két helyen nagyon csípett, máshol pedig lehetett enyhülni vele.

img_20200722_171038-01.jpeg

Összességében egy mexikói fűszerkeverék, és quinoa áltla uralt ételt kapunk, melybe választható húspótlék kerül, és az én esetemben legalábbis nem túl sok a többi összetevőből. A szejtán nem egy ízbajnok, nem rossz, de nem is igazán sikerült felfogni mit érzek. Ugyanakkor korábbi tapasztalatok alapján az idézőjeles kolbász egészen húsos ízvilágú dolog, így azzal talán jobban működött volna. Méretes, laktató darab egyébként, így ilyen téren sem érheti panasz.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr6416076020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása