Amerikában úgy tűnik kapósak a néhány dollárért árusított olcsó szendvicsek, hiszen a helyi McDonald's egy egész szériányi újdonságot tesztel.
Az Archburgerek - mert hogy így hívják őket - 2,29 és 2,99 dollár közt kaphatóak, ami a legdrágább esetben 750 forint körüli összeget jelent. Az alap verzióba sajt, uborka, hagyma, Arch szósz és marhahúspogácsa kerül, az L&T kiadás némi salátával és paradicsommal dobja fel az előzőt, míg a Bacon nevezetű variáns különlegességét vélhetően mindenki helyesen tippelte meg.
Fura egy név, gondolhatnánk, ám mégsem annyira: az Arch a vállalat logójára utal, mely angolul "Golden Arches" névre hallgat, tehát ha minden jól megy a széria elég fontos szereplője lehet a hálózat étlapjának.
További érdekesség a szendvicsekkel kapcsolatban, hogy nem mélyhűtött húsból készülnek, hanem frissen, rendelésre készítenek minden pogácsát, melyek sütés előtt egyébként 85 grammot nyomnak. Az apróságok egyelőre csak néhány étteremben kaphatóak, de siker esetén vélhetően az Egyesült Államok egész területén, majd előbb-utóbb akár hazánkban is megjelenhetnek.
via Brand Eating, a fotó pedig innen van
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.