Sokan nehézkesen próbálnak ki új dolgokat, inkább maradnak annál, amit már megszoktak, amiről már tudják, hogy ízlik nekik. Erre a bizonytalanságra próbál megoldást kínálni a francia Burger King új, zsákbamacska jellegű The Mystery Burger névre keresztelt promóciójával.
A magyarul valahogy Rejtélyes Burgerként hangzó akció koncepciója igencsak egyszerű: 2 euróért találomra kerül a dobozba egy a 10 jellegzetesen Burger Kinges szendvicsből. Érdekesség, hogy a kínálatot olyannyira titokban tartják, hogy a cég weblapjáról sem lehet megtudni, pontosan mely burgerekről lehet szó, azonban biztosra vehető, hogy egy-két Whopper variáció azért rajta van a listán.
A reklámot készítő ügynökség kreatív igazgatója, Georges Mohammed-Chérif szerint az akció lényege, hogy kreatív módon vegyék rá a vendégeket arra, hogy valami újat próbáljanak ki. Itthon ilyesmit sajnos még nem láttunk, de egy hasonló, nagyjából 600 forintos "random nagyburger" akciót mi is el tudnánk viselni, nem csak a Burger King éttermeiben.
via Ad Week
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.