Vörös bucis Angriest Whopper és Mac 'n' Cheetos - csak néhány az amerikai Burger King idei különlegességei közül. Azt gondolnánk, most aztán tényleg kasszát robbantott a lánc, hisz ki ne lenne kíváncsi ezekre a már-már meghökkentő ételekre? Hát úgy tűnik, mégsem zavartak túl sok vizet.
Az egész világot bejáró piros zsemlés Whopper sem volt elég az Észak-amerikai sikerhez
Nem rég adta ki a Burger King Észak-amerikai Q2-es eredményeit, melyek 0,8%-os visszaesésről számolnak be azokban az éttermekben, melyek egy évvel ezelőtt már nyitva voltak. Persze lehetne ezt pozitívan értelmezni, ha az elmúlt években rosszul állt volna az étteremhálózat szénája, azonban tavaly ilyenkor 7,8%-os növekedésről számoltak be.
A Restaurant Brands International (a BK-t is birtokló vállalat) vezérigazgatója, Daniel Schwartz szerint a visszaesés nem feltétlen a cég stratégiájából ered, részben iparági enyhülésnek is köszönhető. A magyarázat már csak azért is sántít valamelyest, mert a cégcsoport által tavaly bekebelezett kanadai Tim Hortons 5,9%-os növekedésről számolt be az Egyesült Államokban.
A második negyedévben egyébként 15 Burger King éttermet zártak be az USÁ-ban, mely az étteremlánc legerősebb piaca: egységeik 47%-a található az Észak-amerikai országban. Schwarz viszont egyelőre optimista. Úgy gondolja, nincs értelme visszatérni a korábbi, kisebb újdonságokkal operáló stratégiához, noha a fentebb említett Tim Hortons pont úgy érte el Q2-es sikereit.
via Burger Business
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.