Elég erősen tolja a tengerentúli Meki ezt a szeretet meg lovin' dolgot, ennek érkeztünk minden eddiginél erőteljesebb és végre a vásárlók számára is kézzel fogható haszonnal bíró megnyilvánulásához. Ugyanis február közepéig most valóban a "két szép szemükkel" fizethetnek akik arra járnak!
A Super Bowl alatt leadott reklámból két dolgot tudtunk meg:
1. A The Wall Street Journal tévedett, nem lett lecserélve a jó öreg I'm lovin' it! szlogen
2. Jó dolog most amerikában Meki-fannak lenni
Ingyen minden finomabb ahogy a mondás tartja, talán részben ez vezérelte a helyi McDonald's vezetőségét, hogy ezzel a promócióval hívják fel a figyelmet... a szeretetre? Mindegy is, a lényeg, hogy a résztvevő éttermekben minden nap kiválasztanak pár vendéget, akik szeretettel (lovin') fizethetnek (kvázi ingyen étkeznek). A videó tanúsága szerint ha egyedül megy az ember felhívatnak valakit, ha kettesben vannak szépet kell mondani a másikról, ilyesmik.
Az akció idején éttermenként 100 ingyen ebéd osztható ki. Ha az Egyesült Államok mind a 14000 egysége részt vesz, akkor az összesen 1,4 millió menüt jelentene. Ezúttal nem tettek megfontolatlan kijelentéseket, nem vettek be változót a képletbe, mint annak idején a Moszkvai Olimpiához kapcsolódó akciójukban, ahol merész becslések szerint 100 millió dolláros nagyságrendű veszteséget szenvedett a vállalat (figyelembe véve az inflációt, ma ez ~470 millió lenne).
via Brand Eating
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.