iTwist teszt - színkavalkád a KFC-ben

2013. március 11. - Feiertag Erik

Így tavasz kezdetén a KFC úgy döntött, megreformálja a mini Twistert, úgyhogy vittek egy kis színt a dologba. Színezett tortilla, és ehhez illő szószok, egy egész brandet építenek neki, amit aztán lehet majd mindenféle akcióval, és időszakos különlegességekkel bővíteni, ahogyan azt teszik a Longerrel meg a sima Twisterrel, egyelőre azonban csak négy variánst kapunk, köztük a régi mini Twistert.

smallitwist.png

Balga módon azt hittem, hogy a korábbi promóciókhoz hasonlóan majd ezeket is olyan kartontokban szolgálják fel, mint amit a reklámokban mutatnak. Magamban tervezgettem, milyen jól fog kinézni, amikor egymás mellé állítom őket, mint a plakátokon, tökéletes összehasonlítás lett volna, de sajna csak a jó öreg Twisterpapír jár különböző színekben, tekercseink pedig úgy néznek ki, mint valami óriási szaloncukor.

smallIMG_7412.JPG

Ha ezen sikerül túllépni, jöhet a bontogatás, és szemünk elé tárulnak a tortillacsodák. A kissé nyomorult külső messze elmarad a plakátokon tapasztalt kitárulkozó tekercsektől, ez persze nem baj, nem is vártam mást. Belül a szószt kivéve mind ugyanazt hozza: saláta, paradicsom, H&S strip.

smallIMG_7415.JPG

BBQ: Először őt kóstoltam meg, teljesen azt hozta, amit vártam. Az öntet nagy kedvencem, így az ezen alapuló Twister is ízlett. Külön belekóstoltam a tortillába is, hogy a színezék ízt is fokozott-e, de nem éreztem semmi változást, ahogy egyiknél sem, bár lehet csak az én ízlelőbimbóim nem elég kifinomultak ehhez.

smallIMG_7420.JPG

Cheese: A sajtos változat sárga tortillával érkezik, de az ízt semennyire sem befolyásolta. A sajtszósz nem domináns, sőt, ha túl kevés kerül egy helyre, íze alig, vagy egyáltalán nem érződik. Az én esetemben szinte mind a tekercs aljába folyt, úgyhogy én csak az utolsó pár falatnál tapasztaltam, ott viszont nagyon finom volt.

smallIMG_7430.JPG

Mustardor: Bár a szósz mustár, a tekercs mégis zöldre sikeredett. E miatt gondoltam, hogy majd wasabi lesz benne, de nem, a klasszikus sárga változatot kapjuk. A barbecueval szerelt változathoz hasonlóan az öntet itt is végig jelen van, elég domináns ahhoz, hogy minden harapásnál érezzük. A tortilla itt azonban kicsit más mint a többié, ugyanis a színen kívül fűszerdarabkák is vannak benne (tippre petrezselyem), de ezek sem váltanak ki ízérzetet.

smallIMG_7429.JPGValahol a Twisterbarlang mélyén ott lapul egy szelet hús...

Összességében egy teljesen jó "pénztárcakímélő ajánlat" lett ez az átalakított mini Twister széria. Eléggé más mint a Longer, a különböző szószok miatt változatosak a termékek, simán el tudom képzelni, hogy ha hazafele az éhhalál szélére kerülök, benyomok majd egyet. Megvannak a maga hibái az egyenetlenül eloszló öntettel, és a nem túl esztétikus megjelenéssel, de szerintem ezek ebben a kategóriában elviselhetőek.

smallIMG_7427.JPG

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr626306296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása