Meat Point: Chef Burger

2011. december 21. - Feiertag Erik

chef.jpg Valami újat kellene enni - ez járt a fejemben, amikor néhány hete végigmentem a Westend ételsorán, ami elég jól el van látva gyors éttermekkel. Szerintem nyugodtan állíthatjuk, hogy ami ott nincs, az nem is létezik, ez a pláza az étteremláncok facebookja. Végül a MeatPoint mellett döntöttem, már csak azért is, mert nagyon jó neve van. Meg ezért:

 Chef burger:

 Házi bárányhús pogácsa lávaköves grillen sütve, friss fejes salátával, lilahagymával, paradicsommal,  ketchuppal, mustárral, majonézzel.

Az ára egyébként 1190 forint, úgyhogy nem épp az olcsó kategória versenyzője, kicsit drágább mint egy mekis szendvics, de méretben két-háromszorosa. Arról nem is beszélve, hogy várakozás közben nézhetjük, miként készül a szendvicsünk, gyönyörű, ahogyan a friss húspogácsák sercegnek a sütőlapon (így hívják?). Aztán irány a buci, egy adag öntet, egy adag zöldség, és irány tányér, majd a tálca.

Én nem igazán szoktam ilyen helyeken enni, úgyhogy nekem újdonság volt a burger mérete, másfél Whopper széles, és úgy két-két magas, így kicsinek semmiképp sem nevezhető. Egyébként ilyen barna bucit használnak, olyan mint a puffancs, de hogy az-e, azt nem tudom megmondani.

A szendvicset átszúrják egy hústűvel is (fa), ami nagyon jól jön, ha ez nem lett volna, szerintem úgy a harmadik harapásnál a tartalom fele már a kezemben lett volna. De így minden a helyén maradt, legalábbis addig, amíg ki nem húztam a helyéről.

Az árban nincsen benne az ital, de a Westend adottságaival ezt könnyedén, és olcsón orvosolhatjuk, de ha nem tesszük, az se baj, mert ez a szendvics nem fog megfojtani. A hús elég szaftos, pont jó, nem száraz, finom, és érezni, hogy nem marháról vagy csirkéről van szó. Bárány - ahogy fentebb az étlapról idéztem.

Ez tipikusan az a szendvics, amivel minden rendben van. Nem tökéletes, mert olyan nincs, valami mindig belerondít kicsit az összképbe, ezúttal az ár, ami egy kicsit borsos, bár az adag sem épp kispályás. Ha a Westendben jártok, és szeretitek a hamburgereket, akkor próbáljátok ki mindenképpen, szerintem nem fogtok csalódni, és jobban is fogtok lakni, mint egy McRoyallal.

Ami a pontot illeti az 5/5, bár nem igazán tudom kategóriáján belül hasonlítani, egy meki/BK szendvicsnél jobb.

Ja, és még valami. Vállalnak házhozszállítást is, úgyhogy ha üres a hűtő, vagy csak nincs kedved összekeverni a hozzávalókat és bedobni a sütőbe, akkor tegyél egy próbát. A kiszállítás a Westendből megy ezekre a területekre:

      1., 5., 6., 7., 8., 13. kerület

      2. kerületben a Gábor Áron/Pusztaszeri útig

      9. kerületben a Könyves Kálmán körútig

      14.kerületben a Nagy Lajos Király/Egressy útig

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fastfoodcentral.blog.hu/api/trackback/id/tr516306494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása